Motive pentru a cumpara un BMW M4 2021
BMW M4 2021 este o versiune de inalta performanta a cupeului Seria 4 si dupa cum se intelege din nume, este construita de catre celebra divizie M a BMW, avand suficiente upgrade-uri mecanice pentru a fi considerat drept un model in sine.
Experienta de conducere in BMW M4 2021 este dominata de puternicul sau motor de 510 cai putere, de mai multe moduri de conducere si de un interior decorat intr-un amestec atragator de piele stralucitoare si fibra de carbon.
Este o masina destul de scumpa, dar suficient de rapida pentru a provoca masinile sport, cu scaune pentru patru persoane si functionalitati rezonabile.
- Costuri intretinere 3/5
- Fiabilitate 3.5/5
- Siguranta 4.5/5
- Interior si confort 4.7/5
- Dotari 5/5
- Performanta 5/5
Costuri intretinere BMW M4 2021
prioritatile dvs., veti fi mai bine deservit cu un model Seria 4 obisnuit, deoarece, pentru M4, performanta si puterea sunt factorii cheie motivationali iar acestia costa.
Intr-adevar, faptul ca BMW M4 2021 costa cu peste 25.000 de euro mai mult decat urmatorul cel mai scump model din gama, ofera un anumit context si se reflecta in cat de rapid si puternic este.
La acest nivel, acesta concureaza cu versiunile AMG ale Mercedes-Benz Clasa C si cupeurile sportive dedicate precum Nissan GT-R, cu performante nu departe de cele ale unui Porsche 911 la preturi echivalente.
BMW a crescut pretul de baza al modelului M4 in comparatie cu versiunea pe care o inlocuieste, dar a adaugat o multime de dotari care inainte erau optionale, pe baza careia cumparatorii erau gata sa plateasca suplimentar pentru ele oricum.
Acest lucru a imbunatatit pretul rezidual, astfel incat cifrele lunare foarte importante sunt de fapt mai mult sau mai putin la fel ca inainte.
Totusi, in ceea ce priveste combustibilul, asigurarile si taxele, BMW M4 2021 coupe va fi o masina costisitoare.
BMW M4 CSL:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 9,8 – 10,1
Emisii medii de CO2, în g/km: 222 – 227
BMW M4 Competition Coupé cu xDrive M:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 10,0 – 10,1
Emisii medii de CO2, în g/km: 227 – 230
BMW M4 Competition Coupé:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 9.8
Emisii medii de CO2, în g/km: 223 – 224
BMW M4 Coupé:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 9,9 – 10,1
Emisii medii de CO2, în g/km: 226 – 230
BMW M440i Coupé:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 7,4 – 8,1
Emisii medii de CO2, în g/km: 167 – 184
BMW M440i xDrive Coupé:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 7,5 – 8,2
Emisii medii de CO2, în g/km: 170 – 186
BMW M440d xDrive Coupé:
Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 5,7 – 6,3
Emisii medii de CO2, în g/km: 150 – 165
Fiabilitate BMW M4 2021
BMW M4 2021 Coupe se poate lauda cu un amestec inteligent de materiale de plastic ranforsat cu fibra de carbon, precum si alte elemente usoare, reducand greutatea masinii cu aproximativ 100 de kilograme, reducand consumul de combustibil si crescand in acelasi timp, performanta.
Totusi, seria 4 pe care se bazeaza BMW M4 2021 este prea noua pe piata la momentul scrierii acestei recenzii pentru a oferi o informatii clare despre fiabilitate, dar, la fel ca multe marci premium, BMW se lupta pentru sondaje si clasamente si, ca marca, nu prea are multe de aratat.
Pe scurt, BMW M4 2021 este un produs de specialitate dezvoltat de o divizie dedicata performantei, asadar ar trebui sa fie construit cu o atentie sporita la detalii si calitate corespunzatoare pretului sau premium.
Siguranta BMW M4 2021
BMW M4 2021 este o masina foarte sigura si dotata cu toata tehnologia de asistenta a soferului pe care v-o puteti dori. Si, in conditii normale de conducere, M4 va va tine pe banda dvs. cu interventii automate de directie, va actiona franele daca nu reactionati la pericolele din fata dvs. si multe altele.
Un pachet tehnologic optional mareste domeniul de aplicare al sistemelor si include asitenta la parcare, plus o camera de 360 de grade.
Entuziastii vor aprecia mai mult tractiunea spate, dar soferii mai putin increzatori pot gasi acest lucru destul de intimidant, mai ales in zilele cu asfalt umed, si probabil se vor indrepta catre tractiunea integrala. Pentru cei cu adevarat dornici exista o noua setare axata pe drum, care include un sistem de control al tractiunii in 10 etape pe care il puteti regla in trepte in functie de increderea dvs. si de aderenta disponibila.
Oricat de nebunatic ar parea, in aceasta setare, BMW M4 2021 va masura pana si unghiul si durata drifturilor, desi masina va reaminteste cu tarie ca aceasta caracteristica nu este destinata utilizarii pe drumul public.
BMW M4 2021 interior si confort
BMW M4 2021 este o masina specializata pe performanta si este construita pentru viteza, nu pentru confort, iar toate aspectele acestuia sunt orientate in acest scop. Prin urmare, suspensia este rigida, directia reactioneaza rapid si raspunsul la pedala de acceleratie si frana este instantaneu.
Din fericire, exista o multime de moduri in care puteti regla toti acesti parametri pentru a se potrivi diferitelor situatii de conducere si butoane „M” unde puteti prefigura alte configuratii si le puteti pregati.
Aceasta inseamna ca puteti circula prin oras cu cea mai confortabila setare a suspensiei, o pedala de frana „mai moale” si un raspuns mai relaxat al motorului inainte de a forma un personaj mai sportiv cu una dintre cele doua „taste rapide” rosii aprinse de pe volan.
Diferentele sunt atat de dramatice incat aproape ca simti ca ai doua, sau chiar trei, masini diferite intr-una. Din experienta noastra, „Confortul” pentru diversele setari functioneaza bine pentru condusul de zi cu zi, acesta si o combinatie de „Sport” va face drumurile in curbe sa para si mai distractive. „Sport Plus” face ca BMW M4 2021 sa fie destul de dur de condus si este cu adevarat conceput pentru utilizarea pistelor de curse, dar cel putin poti alege.
Si totusi cei de la BMW trebuie laudati, pentru ca au facut un M4 nou, mult mai rafinat si mai confortabil decat versiunea anterioara, cu diferente mult mai mari intre modurile sale.
Exista un pic mai mult vuiet la anvelope prin geamurile fara rame decat la versiunea M3 berlina, deci daca doriti un rafinament mai bun, acesta este cel mai potrivit. Pe de alta parte, M4 se simte mai sportiv, asa ca alegeti in functie de prioritati.
In general, interiorul BMW M4 2021 se simte ca o versiune foarte bine echipata a unei Serii 4 obisnuite, ceea ce nu este un lucru rau. Scaunele optionale pentru o masina coupe de curse sunt un plus distinctiv, rama subtire din fibra de carbon si tapiteria in straturi sunt cu siguranta atractive.
Designul este, de asemenea, mai confortabil decat pare, desi te prinde foarte strans si s-ar putea sa nu se potriveasca soferilor sau pasagerilor obisnuiti. Nici sa iesi si sa intrii nu e prea usor. Dar odata ce ai intrat, acolo ramai.
Dotari BMW M4 2021
Dupa ce cumparatorii consacrati ai modelului BMW M4 anterior au adaugat de obicei caracteristici precum finisarea din fibra de carbon, afisajul frontal si difuzoarele actualizate ca optiuni de cost, BMW a decis sa le includa in specificatiile standard pentru noul model.
Aceasta vine deasupra unei game deja generoase de tehnologie, centrata in jurul unui ecran configurabil si al doilea ecran in centru pentru diferitele dvs. nevoi de infotainment. Toate acestea pot fi asociate cu telefonul dvs. si pot functiona prin control tactil, vocal sau gestual, desi ultima pare mai mult un truc in realitate.
Mai vreti?
Alte elemente suplimentare, inclusiv un volan incalzit, faruri „laser”, frane ceramice ridicate si functii extinse de asistenta la conducere si parcare pot fi adaugate, combinate in pachete auto-explicative. Persoanele nehotarate pot face totul all-in cu pachetul Ultimate, care ofera aproape tot ce poti obtine. La un pret pe masura.
Motorizare BMW M4 2021 si performante
Motorul care se afla in centrul unei adevarate masini BMW M este de obicei caracteristica sa definitorie si la fel este si cu M4.
Motor performant M TwinPower Turbo de 510 CP pe benzină cu 6 cilindri în linie şi numeroase tehnologii ale trenului de rulare şi ale şasiului inspirate din motorsport asociat cu o cutie de viteze automata standard cu opt trepte, conduce rotile din spate printr-o multitudine de sisteme inteligente, astfel incat sa va puteti bucura din plin de condus.
Tracţiunea integrală opţională xDrive M cu diferenţial M activ garantează o dinamică maximă de condus, atât în utilizarea cotidiană cât şi pe circuitul de curse.
Un limbaj de design puternic în partea din faţă, lateral şi spate împreună cu elemente din carbon specifice M opţionale de la exterior şi din interior subliniază caracterul atletic al masinii.
Unele motoare cu turbocompresie se pot simti putin lente ca raspuns la acceleratie, dar nu aici, BMW M4 2021 se bazeaza pe versiunea anterioara si creste puterea la 510 cai putere. In modul sau standard, se simte puternic, dar in Sport Plus, viteza impulsului turbocompresorului este intensa, cutia de viteze reactionand rapid indiferent daca alegeti sa o lasati automata sau sa selectati singur de la paletele de pe volan. De asemenea, face un zgomot grozav.
Orice altceva de pe masina este conceput pentru a va maximiza placerea fata de motor, iar BMW se pricepe bine aici, M4 fiind o masina sexy si rea, care se ridica la nivelul asteptarilor marcii.
BMW M4 CSL:
– Motor M TwinPower Turbo pe benzina cu 6 cilindri in linie
– 551 CP. 650 Nm, 0-100 km/h in 3,7 secunde
– Viteza maxima 307 km/h
– M Drive Professional cu control tractiune M
BMW M4 Competition Coupé:
– Motor M TwinPower Turbo pe benzina cu 6 cilindri in linie
– 510 CP. 650 Nm, 0-100 km/h in 3,5 secunde
– Transmisie rapida Steptronic Sport M cu 8 trepte si Drivelogic
– Tractiune spate sau integrala xDrive M
BMW M4 Coupé:
– Motor M TwinPower Turbo pe benzina cu 6 cilindri in linie
– 480 CP. 550 Nm, 0-100 km/h in 4,2 secunde
– Transmisie manuala M cu 6 trepte
– Tractiune spate
BMW M440i Coupé:
– Motor TwinPower Turbo pe benzina cu 6 cilindri in linie
– 374 CP. 500 Nm, 0-100 km/h in 4,8 secunde
– Transmisie Steptronic Sport cu 8 trepte
– Tractiune spate
BMW M440i xDrive Coupé:
– Motor TwinPower Turbo pe benzina cu 6 cilindri in linie
– 374 CP. 500 Nm, 0-100 km/h in 4,5 secunde
– Transmisie Steptronic Sport cu 8 trepte
– xDrive
BMW M440d xDrive Coupé:
– Motor TwinPower Turbo diesel cu 6 cilindri in linie
– 340 CP. 700 Nm, 0-100 km/h in 4,6 secunde
– Transmisie Steptronic Sport cu 8 trepte
– xDrive