Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Blog
  • Anunțuri Servicii
    • Săli evenimente
    • Servicii foto video
    • Catering
    • Formații Muzică
    • Limuzine si Masini clasice
    • Restaurante
    • Restaurante Rooftop
    • Cabane la munte
    • Cazare in Palate și Castele
    • Cazări Epice
    • Hoteluri
    • Hoteluri Boutique
    • Pensiuni
    • Vile și Case de Vacanță
  • Top 10
  • Recenzii mașini
    • A
      • Alfa Romeo
      • Audi
    • B
      • BMW
      • BYD
    • C
      • Citroën
      • Cupra
    • D
      • Dacia
      • DS Automobiles
    • F
      • Fiat
      • Ford
    • H
      • Honda
      • Hyundai
    • J
      • Jaguar
      • Jeep
    • Kia
    • L
      • Land Rover
      • Lexus
    • M
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Renault
    • S
      • Skoda
      • Smart
      • SsangYong
      • Subaru
    • T
      • Tesla
      • Toyota
    • V
      • Volkswagen
      • Volvo
  • Best Of
  • Stiri
  • Sfaturi si Curiozitati
  • Romanian Driver
  • Istorie
  • Sigle auto
  • Specificatii auto & Date tehnice
    • Alfa Romeo
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
PrevMașinile care au cel mai des kilometrajul dat înapoi în România, conform unui studiu StiriMașinile care au cel mai des kilometrajul dat înapoi în România, conform unui studiu29 January 2024NextDacia C-Neo: SUV sau hatchback? Cat va costa si ce stim despre noul model StiriDacia C-Neo: SUV sau hatchback? Cat va costa si ce stim despre noul model05 March 2024
  • Volvo

Volvo EX30 Pareri

05/03/2024in Volvo 0 Comments 2 Likes
1. Rezumat 2. Autonomie și incarcare 3. Motoare si performanta 4. Interior si confort 5. Practicitate 6. Fiabilitate si siguranta
Interior Volvo EX30

Interior Volvo EX30 si confort

Volvo EX30 afișează tiparele distinctive de design suedeze specifice Volvo, inclusiv celebrele faruri „Thor’s Hammer” regăsite la toate celelalte modele ale companiei. Acest SUV compact impresionează cu umerii săi proeminenți și lumini spate segmentate în două părți, dispuse vertical.

Fără o grilă frontală tradițională, emblema Volvo este elegant integrată în caroserie, iar panourile laterale se îmbină armonios cu plafonul contrastant, creând o prezență distinctă. Aspectul premium al mașinii este probabil să atragă mulți potențiali cumpărători, mai ales având la dispoziție o paletă de cinci culori exterioare.

În ceea ce privește sustenabilitatea, Volvo EX30 impresionează cu materialele utilizate, inclusiv 25% aluminiu reciclat, 17% oțel reciclat și 17% plastic reciclat. Interiorul oferă patru teme distincte, fiecare folosind texturi, culori și materiale durabile unice. De la panouri din PVC reciclat la textile din denim reciclat, Volvo demonstrează un angajament ferm față de mediu.

Volvo EX30 interior

Cu toate acestea, nu trebuie să-ți faci griji că acest design minimalist ar putea sugera un interior cu senzație de buget redus sau o construcție fragilă – totul este realizat cu rafinament și atenție la detalii. Calitatea materialelor este de înaltă clasă, chiar și materialele plastice de pe partea superioară a bordului și în jurul consolei centrale sunt bine finisate.

Volvo EX30 urmează trendul actual al designului interior minimalist, cu un ecran tactil generos care preia majoritatea funcțiilor, eliminând aproape complet nevoia de comutatoare fizice pe tabloul de bord. Chiar și deschiderea torpedoului central necesită o comandă pe ecran.

Cu toate acestea, câteva comutatoare fizice rămân și sunt plasate în locuri neașteptate. De exemplu, comutatoarele pentru geamuri sunt poziționate pe consola centrală în loc de uși, iar ajustarea oglinzilor laterale necesită navigarea prin meniuri și utilizarea butoanelor de pe volan.

O surpriză pentru un producător atent la siguranță precum Volvo este absența unui panou de instrumente direct în fața șoferului. Informațiile de conducere sunt integrate în ecranul central, ceea ce înseamnă că trebuie să vă întoarceți privirea spre dreapta pentru a urmări viteza și alte informații.

Infotainment Volvo EX30

Infotainment Volvo EX30 și navigație

Așa cum am menționat deja, ecranul central de infotainment al Volvo EX30, cu o diagonală de 12,3 inchi, preia aproape toate funcțiile mașinii. În ciuda dimensiunii sale impresionante, acest lucru poate complica folosirea sistemului, din cauza numărului mare de meniuri și submeniuri pe care trebuie să le navighezi pentru a efectua chiar și cele mai simple sarcini. Da, sună complicat, dar acest design sofisticat vine în detrimentul utilizabilității, iar unele comenzi de bază, precum dezaburirea lunetei, ar fi fost mai bine servite cu un buton fizic.

Ca de obicei la Volvo, ecranul tactil este alimentat de Google, asigurând o mapare precisă, iar controlul vocal funcționează bine. Utilizatorii de iPhone pot conecta wireless CarPlay. Un aspect interesant este lipsa difuzoarelor stereo tradiționale. În schimb, Volvo a colaborat cu Harman Kardon pentru a integra o bară de sunet cu șapte difuzoare în mașină, amplasată sub parbriz, similară configurațiilor populare pentru home cinema. Sunetul este profund și puternic, iar această inovație ar putea fi adoptată de alți producători auto în viitor.

← Motoare si performanta
Practicitate →
Volvo EX30 Pareri Stiri

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile

Intră pe mail (vezi si in spam) pentru a confirma abonarea la newsletter.

1 2 3 4 5 6
2 Likes
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
Descoperă BestMarkets.ro
Descoperă BestMarkets.ro
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Load more
logo
© RomAuto.ro - Anunţuri mașini noi și second de vânzare România