Volkswagen T-Cross 2021 este spatios, este bine echipat si destul de popular, insa, modele de top sunt cam scumpe si nu are o varianta hibrida.
- CO2 si consum 4/5
- Motoare si performanta 4/5
- Interior si confort 4.8/5
- Practicabilitate 4.2/5
- Fiabilitate si siguranta 4.2/5
Volkswagen oferă o gamă mai largă de SUV-uri decât majoritatea producătorilor, cu șase modele diferite și mai multe în curs de dezvoltare. T-Cross este cel mai mic și mai ieftin, așezat sub T-Roc, Tiguan, Tiguan Allspace, ID.4 și Touareg.
Acesta își propune să valorifice cererea actuală de SUV-uri compacte, și se alătură unei clase saturate de rivali care deja ocupa o pozitie foarte buna in clasamente, cum ar fi Ford Puma, Skoda Kamiq, Renault Captur, Nissan Juke, Hyundai Bayon și Citroen C3 Aircross.
Volkswagen T-Cross este un model complet nou, dar se aseamănă mult cu SEAT Arona, Volkswagen Polo și Skoda Fabia. Acesta împrumută unele dintre elementele de stil de la T-Roc și cu grila sa largă, pare să imite Touareg-ul.
Indiferent de unghiul din care îl abordați, T-Cross-ul reprezinta cu mandrie marca VW și este sufiecient de pracatic si dotat pentru a ieși în evidență în competitia crossover-urilor.
Volkswagen se concentrează pe realizarea de mașini cu aspect smart, bine construite și practice, iar T-Cross este pur și simplu cel mai recent produs al acestei abordări.
Pentru prima sa incursiune în clasa SUV-urilor mici, Volkswagen T-Cross 2021 a primit câteva detalii îndrăznețe. Farurile din spate sunt înconjurate de o bandă ornamentala lată și neagră, în timp ce farurile sunt unite printr-o bandă cromată situata pe mijlocul grilei, mai subtire, iar sinele de acoperiș și extensiile din plastic negru pentru arcul roțiilor conferă lui T-Cross un aspect robust.
SUV-urile mici (crossovere) sunt deja disponibile de câțiva ani, dar T-Cross caută să obțină onoruri de top – mulțumită parțial mărcii. Numai asta va vinde mașina multor cumpărători, deși este clar că T-Cross vizează sfârșitul premium al clasei.
Combină robustețea tipică Volkswagen și modul in care se aseaza pe drum, cu o direcție ușoară, facand-o perfectă pentru străzile înguste ale orașului. T-Cross continuă să conducă bine la viteză, fără a se simți prea agitat, ceea ce poate fi un efect secundar al direcției ușoare.
Tinand cont de faptul ca VW a dat prioritate confortului în detrimentul sportivității, Volkswagen T-Cross 2021 este rafinat chiar și pe autostradă și își păstrează calmul peste majoritatea denivelărilor și gropilor mici.
Motorul de 1,0 litri cu trei cilindri se poate simți ocazional lent sub 2.500 rpm, ceea ce înseamnă că va trebui să-l turați atunci când intrați pe o autostradă, de exemplu.
VW a introdus la începutul anului 2020 un motor pe benzină de 1,5 litri de 148 CP, dar, de fapt, motorul de 1,0 litri de 108 CP se va potrivi majorității cumpărătorilor. Volkswagen T-Cross 2021 are opțiunea unei cutii de viteze automate DSG care este puțin mai scumpă, dar ar putea fi o alegere excelentă dacă vă desfășurați majoritatea călătoriilor în trafic.
Motorul pe benzină de 1,0 litri este oferit fie cu 94, fie cu 108 CP, dar oricare îl alegeți, va returna aproximativ 5.23 L/100km. Veți obține o cifră similară de la motorul pe benzină de 148 CP.
În ciuda dimensiunilor sale, T-Cross oferă spațiu pentru cinci adulți, si datorită spațiului mult mai mare pentru cap decât în Polo, ar trebui să fie confortabil pe scaunele din spate.
Scaunele din spate glisează înainte și înapoi, astfel încât să poți alege dacă vrei mai mult spațiu pentru pasageri sau pentru bagaje. Are un portbagaj mare, indiferent de locul în care aveți scaunele din spate, în timp ce cei din față se vor bucura de un tablou de bord elegant cu un ecran tactil de opt inci.