Toyota Yaris Cross Hybrid interior si confort
Suspensia usor ferma pe care o are acum Toyota Yaris Cross Hybrid ajuta la o manevrabilitate mai ușoară, dar este in acelasi timp la fel de rafinata pentru a nu deranja pasagerii pe drumuri mai accidentate.
De asemenea, motorul pe benzină se cuplează lin în modul hibrid și se simte considerabil mai puternic doar dacă accelerați foarte tare, spre deosebire de modelele CVT mai vechi.
La fel ca marea majoritate a masinilor Toyota, interiorul este în primul rând funcțional, și am apreciat cât de ușor de utilizat sunt butoanele și comutatoarele sale fizice de control al climatizării în timp ce am condus. Desi poziționarea ecranului central pentru infotainment nu este cea mai atractivă, este compatibil cu Android Auto și Apple CarPlay.
Există o gamă largă de niveluri de echipare, numite: Eco, Active, Dynamic si Exclusive Elegant. Chiar și Eco este dotat în mod rezonabil, cu jante din aliaj de 16 inci, senzori de lumina, intrare fără cheie, o cameră de marsalier si ecranul de infotainment de opt inci care este standard.
De asemenea, se poate adauga un cadran digital de șapte inci, roți de 17 inci, iluminare exterioară cu LED, geamuri fumurii și o căptușeală neagră a plafonului.
Versiunile urmatoare ale Toyota Yaris Cross Hybrid vin cu jante de 18 inchi, oglinzi exterioare rabatabile și un hayon electric. În interior, există un afișaj infotainment de nouă inci, scaune imbracate parțial sau integral in piele sintetică, dublu climatronic și funcții suplimentare de siguranță.
In vârful copacului se află Exclusive Elegant, cu un sistem stereo premium JBL cu opt difuzoare, afișaj color head-up de 10 inci și scaune din piele neagră.
Există o serie de pachete opționale disponibile pentru Toyota Yaris Cross Hybrid. Pachetul Tech for Design adaugă configurația de infotainment de nouă inci, în timp ce pachetul City și Advanced Safety pentru Dynamic si Exclusive Elegant oferă o vedere la 360 de grade, senzori de parcare fata-spate și echipamente de siguranță pentru a ajuta la evitarea unei coliziuni în timpul conducerii sau in timpul parcarii.