Motorizare Toyota Yaris Cross Hybrid si performante
Toyota Yaris Cross Hybrid are o direcție rapidă și se simte liniștită și neclintită atunci când abordezi o serie de curbe. Deși are o creștere cu 25 mm a înălțimii fata de fratele Yaris mai mic, veți observa acest lucru în principal în vederea mai înălțată la volan, mai degrabă decât în cum se simte cand o conduceti.
Modele precum Ford Puma încă se simt mai captivante, dar majoritatea șoferilor vor găsi că Toyota Yaris Cross Hybrid se simte mai mult ca un hatchback de condus, decât un SUV.
Yaris Cross este echipat cu un motor pe benzină de 1,5 litri cu trei cilindri, împreună cu un motor electric care realizează o putere de 80 CP, pentru un total combinat de 116 CP.
Accelerația de la 0 la 100 km/h durează 11,2 secunde pentru versiunea cu tracțiune față, dar ajutorul motorului electric îl ajută să se simtă mai rapid decât sugerează această cifră.
Există mai multe moduri de condus alături de cea standard, numite Eco, Power și EV, si este ușor să obțineți tot ce este mai bun din configurația hibridă când este selectat „B”, ceea ce crește regenerarea pentru a ajuta la încarcarea bateriei și reduce nevoia de a folosi pedala de frână.
Modul EV iti permite sa conduci doar cu energie electrica și, atâta timp cât bateria este încărcata suficient, motorul pe benzină nu va porni până când Toyota Yaris Cross Hybrid nu atinge aproximativ 50 km/h.
Peste aceasta viteza, grupul de propulsie trece implicit la modul hibrid, unde mașina decide cum să jongleze cel mai bine propulsia, in timp ce un grafic indică clar modul în care funcționează.