CO2 si consum Toyota Yaris Cross Hybrid
La fel ca Toyota Yaris hatchback, Yaris Cross este disponibil doar cu un grup motopropulsor hibrid. Este o configurație impresionantă, care ar trebui să atragă pe oricine isi doreste un consum cat mai mic, iar Toyota o descrie drept „încărcare automată”, deoarece nu necesită conectarea la priză cum este in cazul unui plug-in hybrid.

Spre deosebire de unele hibride, Toyota Yaris Cross Hybrid are un motor electric puternic de 79 CP și frânare regenerativă eficientă pentru a trimite energia înapoi în baterie când mașina încetinește.
In timpul testului nostru pe un amestec de drumuri urbane, drumuri de țară și autostrăzi, Yaris Cross a rulat o perioadă impresionantă de timp folosind doar energie electrică.
De fapt, mai mult de jumătate din călătorie a fost finalizată folosind doar energie electrică, si dupa cum am spus si in introducerea acestui articol, consumul de combustibil de 3.54 L/100km a fost mai bun decât cifra oficială Toyota de 3.78 L/100km pentru versiunea cu tracțiune față.
Acest lucru îl pune în fața celor 4.08 L/100km al Hyundai Kona Hybrid, în timp ce versiunile mild-hybrid ale lui Ford Puma pot returna aproximativ 4.7 L/100km.
Există și o versiune cu tracțiune integrală AWD-i de la Toyota, dar aceasta îi reduce eficiența la 4.25 L/100km și crește emisiile la 115-116 g/km de CO2, desi ar fi utilă dacă locuiți într-o zonă cu ierni aspre, unde tracțiunea suplimentară este necesară.
Emisiile scăzute de CO2 fac din Toyota Yaris Cross Hybrid o alegere bună atât pentru șoferii persoane fizice, cât și pentru șoferii juridici, în timp ce impozitul anual anual este redus datorită grupului său de propulsie hibrid.