Toyota Yaris Cross este un SUV de dimensiuni mai mici disponibil doar in varianta hibrida. Este strâns legat de supermini-ul Yaris, o mașină de oras care s-a dovedit un mare succes, plus ca a câștigat premiul European Car of The Year 2021.
- CO2 si consum 4.5/5
- Motoare si performanta 3.8/5
- Interior si confort 4/5
- Practicabilitate 3.6/5
- Fiabilitate si siguranta 4.8/5
Toyota Yaris Cross își înfruntă rivali precum Hyundai Kona Hybrid și Renault Captur E-Tech, alături de modele pe benzină, inclusiv Renault Captur, Skoda Kamiq și Ford Puma.
Bateria sa mică se încarcă de fiecare dată când mașina decelerează, sau folosind motorul pe benzină ca un mic generator.
Ne-a fost ușor să conducem pe distanțe scurte doar cu energie electrica la viteze de până la 48 km/h, insa, chiar și pe drumurile mixte, Toyota Yaris Cross Hybrid a funcționat cu energie electrică aproximativ jumătate din timp, oferindu-ne un consum de 3.54 L/100km, o cifră mai bună decât cea susținută de Toyota, de 3.78 L/100km.
Emisiile de CO2 de 100-117 g/km (în funcție de nivelul de echipare) sunt impresionant de scăzute, ceea ce face din Toyota Yaris Cross Hybrid o alegere bună pentru cei care doresc să economisească la plata impozitelor.
Este posibil să economisiți bani fără a sacrifica distracția de a conduce, deoarece Toyota Yaris Cross Hybrid oferă o accelerație decentă și aceeași direcție receptivă ca și fratele său mai mic. Un motor electric puternic de 79 CP ajută motorul pe benzină de 1,5 litri, avand o putere combinată de 114 CP, oferindu-i astfel o accelerație decentă.
Interiorul nu este la fel de luxos ca intr-un Peugeot 2008, dar interiorul lui Toyota Yaris Cross Hybrid pare construit pentru a rezista mult timp și are butoane și comutatoare fizice pentru controlul climatizării.
Un ecran tactil central de nouă inci și un cadran digital de șapte inci în bord, oferă o mulțime de informații, și vin cu Android Auto și Apple CarPlay pentru ca standard.