Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Blog
  • Anunțuri Servicii
    • Săli evenimente
    • Servicii foto video
    • Catering
    • Formații Muzică
    • Limuzine si Masini clasice
    • Restaurante
    • Restaurante Rooftop
    • Cabane la munte
    • Cazare in Palate și Castele
    • Cazări Epice
    • Hoteluri
    • Hoteluri Boutique
    • Pensiuni
    • Vile și Case de Vacanță
  • Top 10
  • Recenzii mașini
    • A
      • Alfa Romeo
      • Audi
    • B
      • BMW
      • BYD
    • C
      • Citroën
      • Cupra
    • D
      • Dacia
      • DS Automobiles
    • F
      • Fiat
      • Ford
    • H
      • Honda
      • Hyundai
    • J
      • Jaguar
      • Jeep
    • Kia
    • L
      • Land Rover
      • Lexus
    • M
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Renault
    • S
      • Skoda
      • Smart
      • SsangYong
      • Subaru
    • T
      • Tesla
      • Toyota
    • V
      • Volkswagen
      • Volvo
  • Best Of
  • Stiri
  • Sfaturi si Curiozitati
  • Romanian Driver
  • Istorie
  • Sigle auto
  • Specificatii auto & Date tehnice
    • Alfa Romeo
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
PrevDescoperă noul SUV electric Renault Scenic E-Tech cu o autonomie impresionantă de 620 km! StiriDescoperă noul SUV electric Renault Scenic E-Tech cu o autonomie impresionantă de 620 km!06 September 2023NextTOP 10 Masini Second Hand Bune Sub 10.000 Euro StiriTOP 10 Masini Second Hand Bune Sub 10.000 Euro10 September 2023
  • Toyota

Toyota Prius Plug-In 2017-2022 Pareri

09/09/2023in Toyota 0 Comments 1 Likes
1. Rezumat 2. CO2 si consum 3. Motoare si performanta 4. Interior si confort 5. Practicabilitate 6. Fiabilitate si siguranta
practicitate Toyota Prius Plug-In 2017-2022

Practicabilitate Toyota Prius Plug-In Hybrid

E clar că Toyota Prius Plug-In e mai puțin practic din cauza pachetului de baterii. Pentru început, nu există un loc în mijlocul banchetei spate, așa că Prius Plug-In are de fapt doar patru locuri pentru a face loc electronicii complexe necesare funcționării mașinii.

Zona din mijloc a fost transformată într-un cotieră și două suporturi de pahare. Ca și Prius-ul standard, spațiul pentru pasagerii din spate e puțin strâmt pentru adulți, în timp ce cei din față ar trebui să se simtă destul de relaxați.

Portbagajul a fost ridicat cu 160mm pentru a face loc bateriei, reducându-se astfel la 360 de litri. Totuși, asta e cu 10 litri mai mult decât Hyundai Ioniq Plug-in, iar spre deosebire de Hyundai, există un loc dedicat pentru a depozita ordonat cablul de încărcare.

În plus, depășește Volkswagen Golf GTE și SEAT Leon e-Hybrid. Totuși, e bine de menționat că toți cei trei concurenți au cinci locuri și mai mult spațiu pentru cap pe bancheta din spate.

← Interior si confort
Fiabilitate si siguranta →
Toyota Prius Plug-In 2017-2022 Pareri Stiri

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile

Intră pe mail (vezi si in spam) pentru a confirma abonarea la newsletter.

1 2 3 4 5 6
  • Toyota Prius 2023
1 Likes

Related posts

Stiri Toyota reproiectează hibridul Prius mai sportiv
17/11/2022in Stiri 0 Comments 1 Likes

Toyota reproiectează hibridul Prius mai sportiv

E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
Descoperă BestMarkets.ro
Descoperă BestMarkets.ro
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Load more
logo
© RomAuto.ro - Anunţuri mașini noi și second de vânzare România