Interior Toyota Prius Plug-In Hybrid si confort
Toyota e cunoscută pentru interioare rezistente, funcționale, dar destul de monotone. Totuși, luând ca exemplu crossover-ul Toyota C-HR și cel mai recent Prius, aceasta pare să fie o percepție demodată.
Tabloul de bord păstrează tradiția Prius de a plasa instrumentele în mijloc, dar acum are un ecran de infotainment de opt inch, care se ridică din consola centrală și are ventilații la partea de sus.
În general, sistemul de infotainment e ușor de înțeles, dar comenzile sensibile la atingere nu sunt la fel de intuitive pe când conduci, comparativ cu butoanele fizice. De asemenea, comenzile pentru scaunele încălzite sunt ascunse.
Introducerea Apple CarPlay și Android Auto e un plus, deoarece interfața proprie Toyota poate părea puțin învechită. Amplasând selectorul de viteze mic pe tabloul de bord, Toyota a creat mult spațiu pentru suporturi de pahare, telefoane și portofel între scaunele din față.
Compartimentele de pe uși sunt și ele bine gândite pentru a ține recipientele în poziție verticală. Totuși, plasticul ieftin se observă imediat; Toyota Prius Plug-in Hybrid nu transmite aceeași senzație premium ca Volkswagen Golf GTE sau Mercedes A 250 e.
Există doar două niveluri de echipare, denumite Business Edition Plus și Excel
Primul include control al climei cu două zone, intrare inteligentă, control adaptiv al vitezei, Toyota Touch 2 cu navigație, radio DAB, Bluetooth, cameră de mers înapoi, display color pentru afișajul head-up, scaune față încălzite și faruri LED.
Excel adaugă senzori de parcare față și spate, un sistem care facilitează parcarea, tapițerie din piele și un upgrade la sistemul audio JBL cu 10 difuzoare.
E ușor să găsești o poziție bună la volan, dar scaunele sunt destul de tari și nu oferă prea mult suport. Asta nu e o problemă pentru drumuri scurte prin oraș, dar devine evident pe drumuri serpuite sau călătorii lungi pe autostradă. Aici, Prius Plug-In impresionează prin cât e de lin și silențios, dar un minus e zgomotul de drum datorat anvelopelor economice, care poate fi enervant.