
Toyota Land Cruiser 150 (2022) este un off-roader de încredere și renumit, iar dezvoltarea regulată face ca Land Cruiser sa arate mai mult ca un SUV de lux decât cu un 4×4 utilitar.
- CO2 si consum 3.5/5
- Motoare si performanta 4/5
- Interior si confort 5/5
- Practicabilitate 4/5
- Fiabilitate si siguranta 4.5/5
Din 2009 si pana astăzi, este unul dintre cele mai vechi SUV-uri mari în producție; Land Rover Defender a fost cel mai vechi concurent al său, dar chiar și acesta a fost înlocuit cu un model nou pentru 2020.
În interior, tapiteria de pluș a primit recent câteva actualizări, dar unele dintre materialele plastice și afișajul digital al aerului condiționat și al ceasului arată deplasat într-o masina care costa peste 59.000 de euro. Cu toate acestea, există o mulțime de dotari pentru a ajuta la off-road, precum și echipamente de lux.
Există patru niveluri de echipare din care puteți alege în Toyota Land Cruiser 150 2022 și opțiunea unei cutii de viteze manuale sau automate. Utilitatea este cea mai ieftină variantă și se adresează cumpărătorilor comerciali, cu jante de oțel de 17 inchi și un radio de bază și un CD-player – deși include controlul vitezei de croazieră, aer condiționat și intrare/pornire fără cheie.
Modelul Active are mai multe șanse să atragă cumpărători privați, deoarece adaugă sistemul de infotainment cu ecran tactil de opt inchi al Toyota, împreună cu jante din aliaj de 17 inchi, aer condiționat dublu climatronic și o cameră de marșarier.
Luxury și Executive cresc dramatic numărul de kituri, adăugând mult lux, siguranță și tehnologie off-road.

Comenzile groase ale indicatoarelor și comenzile încălzitorului sunt în concordanță cu imaginea simplă a mașinii, totusi, rivali precum Land Rover Discovery, Mercedes GLS și Audi Q7 se simt mai luxoase și mai rafinate.
CO2 si Consum Toyota Land Cruiser 150 (2022)
Modelele Toyota Land Cruiser 150 (2022) vin cu un motor diesel de 2,8 litri cu patru cilindri, cu un consum care se invarte un jurul cifrei de 7.7 L/100km și emite cu mult peste 200 g/km de CO2.
O cutie de viteze manuală, disponibilă numai pentru echipamentul utilitar entry-level, îmbunătățește ușor cifra la 7.4 L/100km.
Asigurarea va fi costisitoare, dar deoarece această mașină este atât de fiabilă, puteți avea încredere că costurile de rulare și întreținere vor fi rezonabile.

Asigurați-vă că ați bugetat pentru uzură suplimentară dacă plănuiți să faceți off-road sau remorcare in mod frecvent. Ambele activități vor uza cu siguranță părți precum anvelopele și ambreiajul mai repede.
Motor si performanta Toyota Land Cruiser 150 (2022)
Dacă tocmai ați venit de pe scaunul de conducere al unei mașini mici precum Hyundai i10, Toyota Land Cruiser 150 (2022) se va simți greoi, greu de manevrat și intimidant la condus, cu o direcție lentă, iar pe drumurile întortocheate, mașina se simte adesea ca și cum ar fi greoaie de la un colț la altul, unde caroseria se înclina destul de mult.
Adăugarea suspensiei controlate electronic reduce ușor înclinarea caroseriei, în timp ce zgomotul de la drum și vântul la viteze de autostradă nu este rău, având în vedere dimensiunile masinii și anvelopele groase.
Motorul diesel cu patru cilindri nu este extrem de neted sau de rapid, dar se potrivește caracterului de “cal de bătaie” al mașinii. În ciuda faptului că are 175 CP, Toyota Land Cruiser 150 (2022) este o mașină foarte grea și asta arată, accelerand pana la 100 de km/h in 12,7 secunde cu cutia de viteze automată, iar viteza maximă este de 175 km/h. O cutie de viteze manuală reduce timpul de accelerare la 12,1 secunde.
Interior si confort Toyota Land Cruiser 150 (2022)
Materialele folosite pentru interiorul Toyota Land Cruiser 150 (2022) este o dovadă a calității sale excelente de construcție. Cu toate acestea, mașina este departe de a fi perfectă.

În ciuda unui nou sistem de suspensie dinamică cinetică reglabilă, care este proiectat să reacționeze la drumurile accidentate, Toyota Land Cruiser pare cumva.. nehotărată. Oferă o varietate de setări, dar în modul confort se tăvăleste și plutește, în timp ce în setarea dinamică se agită peste cele mai mici umflături și denivelări.
De asemenea, soferii care sunt obișnuiți cu integrarea smartphone-urilor în mașini ar putea fi dezamăgiți să afle că Apple CarPlay sau Android Auto nu sunt oferite ca parte a niciunui nivel de echipare a Toyota Land Cruiser 150 (2022) chiar ca opțiune.
Modelul entry-level are unele facilități precum aerul condiționat și controlul vitezei de croazieră, dar în ceea ce privește partea de infotainment, se descurcă doar cu un radio și o conexiune Bluetooth, în timp ce Active adaugă sistemul multimedia Touch 2 de la Toyota cu un radio DAB, plus o cameră de marșarier și aer conditionat cu doua zone.
Versiunile urmatoare adaugă o mulțime de kit, inclusiv faruri LED, navigație prin satelit, scaune față încălzite cu reglare electrică, geamuri fumurii și ștergătoare automate – plus Toyota Safety Sense care încorporează controlul adaptiv al vitezei de croazieră, frânarea de urgență autonomă (AEB) și farurile cu înclinare automată.

Varianta Executive adaugă luxul sub forma tapițeriei din piele, ornamente din lemn și inserții pe volan, a suspensiei adaptive și a volanului cu funcție de memorie, dar își îmbunătățește și capacitatea off-road.
Funcții precum “controlul târârii”, un monitor multi-teren și afișajul unghiului masinii sunt toate concepute pentru a ajuta la cucerirea celui mai dificil teren.
Practicabilitate si Portbagaj Toyota Land Cruiser 150 (2022)

Pe hârtie, cele șapte locuri a mașinii cu specificații superioare sună extrem de practic, dar componentele mari ale motorului și suspensiei de pe Toyota Land Cruiser 150 (2022) fac să se simtă mic în interior în comparație cu rivali precum Land Rover Discovery sau Mercedes GLS.
Scaunul din spate din mijloc este foarte îngust, iar scaunele din al treilea rând sunt suficient de mari pentru copii atunci când al doilea rând este glisat ușor înainte.
Totuși, este încă o mașină vastă și, cu cinci locuri, portbagajul de 640 de litri ar trebui să fie suficient de mare pentru aproape toată lumea. Acesta se micșorează la 120 de litri cu al treilea rând de scaune, ceea ce reprezintă aproape jumătate din portbagajul unui MINI Cooper.
Fiecare versiune Toyota Land Cruiser 150 (2022) poate tracta o remorcă cu frâne cu o greutate de până la 3.000 kg sau o remorcă fără frâne de 750 kg. Tehnologia care ajută la prevenirea balansării remorcii este, de asemenea, prevăzută standard pentru toate variantele.
Fiabilitate si siguranta Toyota Land Cruiser 150 (2022)

Puține mașini sunt construite pentru a rezista abuzului pe care îl puteți arunca asupra unui Toyota Land Cruiser 150 (2022).
Toți proprietarii par să fie de acord: nu există multe mașini care se pot dovedi atât de fiabile și fără probleme. Oricine călătorește mult vă va spune că Land Cruiser-urile sunt o priveliște familiară oriunde, de la ecuator până in Antarctica, ai are o reputație de neegalat pentru duritate, fiind perfect potrivit pentru viața extremă.
Toyota Land Cruiser 150 (2022) nu a fost testat la impact de către Euro NCAP, dar siguranța ar trebui să fie rezonabilă, pentru ca toate mașinile sunt echipate cu airbag-uri pentru șofer și pasager, precum și controlul tracțiunii și al stabilității.