![Toyota Corolla Touring Sports 2022 motorizare](https://www.romauto.ro/articole/wp-content/uploads/2023/03/Toyota-Corolla-Touring-Sports-2022-5-1024x768.jpg)
Motorizare Toyota Corolla Touring Sports 2022 și performanță
Toyota Corolla 2022 se descurcă cu competență, dar cutia de viteze automată CVT și setările destul de moi înseamnă că nu este deosebit de distractivă de condus. Cu toate acestea, șasiul este surprinzător pentru un break, făcând față cu ușurință drumurilor mai dificile și absorbind majoritatea vibrațiilor.
În ciuda creșterii cu 20 mm a înălțimii de rulare, Toyota Corolla Trek se simte conduce la fel de bine, dar cu aceeași tracțiune față ca și mașina obișnuită, oferă puține avantaje reale în off-road, în afară de garda la sol suplimentară.
Combinația dintre un motor pe benzină și un motor electric face ca mașina să se simtă lină și relaxantă prin oraș, cu explozii de accelerație și silențioasă în traficul lent, care îți amintesc de combustibilul pe care îl economisești.
![Toyota Corolla Touring Sports](https://www.romauto.ro/articole/wp-content/uploads/2023/03/Toyota-Corolla-Touring-Sports-2022-7-1024x768.jpg)
Este oferită și o versiune GR Sport (in România nu, momentan), care este similară ca stil cu Ford Focus Estate ST-Line. Există jante din aliaj mai sportive și un kit de caroserie specific, dar aceasta este o oaie în haine de lup, deoarece nu există modificări mecanice care să condimenteze experiența de condus.
Toyota are două decenii de experiență în fabricarea de hibrizi, iar trecerea între propulsia electrică și cea pe benzină este fără probleme în mișcare.
Motorul de 2,0 litri cu 196 CP este lin la accelerație și poate ajunge de la 0 la 100 km/h în 8,1 secunde, dar rareori se simte atât de rapid în timpul condusului normal. Există palete de schimbare a vitezei montate pe volan, care trec prin trepte „virtuale” programate în automata CVT, dar am preferat să lăsăm totul în seama propriilor dispozitive.
Este una dintre cele mai bune cutii de viteze CVT disponibile, menținând turațiile scăzute de cele mai multe ori, astfel încât motorul se simte rareori tensionat.
Cu o accelerație mai lentă, modelul de 1,8 litri este suficient de rapid pentru a ține pasul cu traficul, dar este mai puțin priceput la depășiri. Accelerația de la 0 la 100 km/h durează 11,1 secunde, dar se simte destul de viguros la viteze sub 50 de km/h, accelerația încetând rapid dincolo de aceasta.
Dacă ești blând cu accelerația, este posibil să mergi cu până la 50 km/h folosind doar motorul electric, iar acest grup motopropulsor este condus cel mai bine într-un mod relaxat.