CO2 si consum Toyota C-HR Hybrid
Dincolo de aspectul său atrăgător și interiorul de top, Toyota C-HR Hybrid trebuie să aibă sens din punct de vedere financiar pentru a captura o parte din piața profitabilă a crossoverelor.
Deși C-HR nu își subcotează rivalii la prețul de achiziție, experții noștri au stabilit că Toyota va fi mai puțin predispusă să-și piardă valoarea decât modelele mai populare.
Este de așteptat ca un exemplar de trei ani/58.000 km să păstreze în apropiere de 50% din prețul său de listă. Această cifră proiectată este o îmbunătățire față de alte modele Toyota, și asociată cu mărci premium precum BMW și Mercedes.
Consum Toyota C-HR Hybrid
Când vine vorba de costurile zilnice de funcționare, Toyota C-HR este impresionant. Versiunea de 1,8 litri folosește aceeași combinație de motor pe benzină și motor electric ca și Toyota Prius, dar caroseria mai voluminoasă și mai puțin aerodinamică a lui C-HR îi scade ușor eficiența.
Cu toate acestea, economia de combustibil WLTP de până la 58,9 mpg și emisiile de CO2 de la doar 109 g/km sunt impresionante.
Un nou model de 2,0 litri a fost introdus în 2019 și realizează o economie de combustibil de până la 54,3 mpg și emisii de CO2 de la 119 g/km. Aceste rezultate aproape depășesc concurența cu motoare diesel, cum ar fi Nissan Qashqai 1,5 litri dCi și SEAT Ateca 1,6 litri TDI.
De reținut este că aceste cifre se aplică numai mașinilor echipate cu jante din aliaj de 17 inchi. Roțile mai mari de 18 inci pot duce la o scădere ușoară a economiei de combustibil, în timp ce emisiile de CO2 rămân neschimbate. În plus, experiența noastră cu mașinile hibride sugerează că cifrele economice difera de stilul de conducere al fiecarui sofer.
Când am testat Toyota C-HR hybrid de 2,0 litri, am putut obține consumul de combustibil cotat pentru conducerea urbană, dar a crescut putin când am luat mașina pe autostradă, unde mașina se bazează mai mult pe motorul cu ardere internă.