Toyota C-HR Hybrid este un SUV mic, care are tehnologia hibridă renumită a mărcii și un design foarte atragator.
- CO2 si consum 4.3/5
- Motoare si performanta 4.2/5
- Interior si confort 4.5/5
- Practicabilitate 4.2/5
- Fiabilitate si siguranta 4.5/5
De la introducerea lui Nissan Juke în 2010, piața SUV-urilor mici și a crossover-urilor a explodat cu modele precum Ford Puma, Renault Captur și SEAT Arona. Cu toate acestea, in prezent, nu multe dintre mașinile din această clasă pot rivaliza cu Toyota C-HR Hybrid pentru eficiența sistemelor sale avansate de propulsie.
Deși înainte era oferit cu o transmisie manuală, tracțiune integrală și un motor pe benzină de 1,2 litri, noul model Toyota C-HR Hybrid, dupa cum sugereaza si numele, incepand cu 2019 a fost disponibil doar cu sisteme de propulsie hibride cu motoare de 1,8 litri sau 2,0 litri, tracțiune pe două roți și cutie de viteze automată.
Economia de combustibil pentru Toyota C-HR Hybrid este impresionantă, la fel și emisiile de CO2. Modelul de 1,8 litri susține o cifră oficială de până la 4.06 L/100km și emite 110 g/km de CO2. Hibridul de 2,0 litri poate gestiona până la 4.42 L/100km și 120 g/km CO2, facand ideală combinația dintre puterea hibridă și cutia de viteze automată, atat pentru conducerea urbană cat și pe autostradă.
Designul tabloului de bord este modern și elegant, cu multe elemente placute la atingere și suprafețe negre lucioase atrăgătoare, dar vorbim mai mult despre interiorul masinii in sectiunea Interior si confort.
Toate modelele Toyota C-HR Hybrid sunt dotate cu faruri automate cu LED și lumini de zi cu LED. De asemenea, ai la dispoziție jante din aliaj, o cameră de marșarier, un control adaptiv al vitezei de croazieră și un ecran tactil de opt inchi, care este bine integrat în liniile tabloului de bord, si include radio DAB, Bluetooth, Apple CarPlay și Android Auto ca standard.
Deoarece este mai degrabă un hibrid convențional, HEV, decât un model plug-in, C-HR nu are o autonomie electrică ca atare, iar bateriile sale sunt încărcate de motorul pe benzină de 1,8 litri sau de 2,0 litri în timp ce conduceti, facand astfel posibile calatoriile prin oras doar cu puterea bateriei.
În timp ce versiunea de 1,8 litri nu este o mașină rapidă (0-100 km/h durează 11 secunde), Toyota C-HR Hybrid se descurcă foarte bine, combinând o călătorie relaxanta cu o manevrabilitate receptivă.
Motor de 2,0 litri, introdus ca parte a facelift-ului din 2019, este cel care impresionează cel mai mult, cu 182 CP și un timp de 0-100 km/h in 8,2 secunde. Este mușchiul suplimentar din acest grup motopropulsor care oferă o accelerație fără efort și este, de asemenea, mai rafinat.
Ca recomandare, Toyota C-HR Hybrid este excelent.
La momentul scrierii acestui articol, preturile incep de la 28.265 euro, iar garantia de 6 ANI/200.000 KM oferită de Toyota este puternica, la fel ca și ratingul său de siguranță de cinci stele Euro NCAP.
Locul sapte al mărcii Toyota din 24 de mărci auto în articolul nostru Cele mai bune masini 2021 este liniștitor, la fel ca rezultatul excelent de pe locul patru al C-HR in Top Masini 2021 Raport Calitate-Preţ, ambele realizate cu ajutorul sondajului nostru Romanian Driver.