Logo Jeep PNG, semnificația logo-ului, prezentarea generală a mărcii Jeep
Sigla Jeep actuală, din 1993 (click pe poza pentru descarcare PNG 2800×1300)
Semnificația logo-ului Jeep
De-a lungul anilor, au existat mai multe teorii cu privire la modul în care Jeep și-a primit numele.
Înainte de 1940, termenul „jeep” a fost folosit ca jargon al armatei americane pentru noii recruți sau vehicule, dar „jeep-ul” celui de-al Doilea Război Mondial, care a intrat în producție în 1941, a legat în mod specific numele de acest 4×4 militar ușor, făcându-l, probabil, cel mai vechi vehicul de producție în masă cu tracțiune pe roți, cunoscut acum ca SUV.

Jeep derivă din termenul militar General Purpose (GP), dar nu înseamnă „Uz general”. „G” venea de la vehicul contractual guvernamental, în timp ce „P” era o desemnare care indica că este un „vehicul ușor de recunoaștere” de 1/4 tone, cu un ampatament de 203 cm (80 de inci).
O altă explicație este că jeep-ul este de fapt un acronim pentru „doar piese esențiale”, confirmând simplitatea și fiabilitatea vehiculului.
În prezent, termenul „jeep” continuă să fie folosit ca termen generic pentru mașinile off road sau chiar SUV-urile moderne.
FCA US LLC, cea mai recentă companie succesoare a mărcii Jeep, este renumită pentru capacitatea sa de a produce mașini 4×4 excelente, SUV-uri și vehicule off-road.
Sursa: Jeep® History – The Legacy of Jeep® Models By Year
Prezentare generală a mărcii Jeep
Fondat: 1941
Sediu: Toledo, Ohio, S.U.A.
Owner: Chrysler
Site oficial România: jeep.ro
Site oficial: jeep.com
Jeep este o marcă de automobile americane care este o divizie a FCA US LLC (fostă Chrysler Group, LLC), o subsidiară deținută în totalitate a Fiat Chrysler Automobiles. Fosta Chrysler Corporation a achiziționat marca Jeep, împreună cu activele rămase ale proprietarului său, American Motors, în 1987.
Jeep-ul original a fost prototipul Bantam BRC. Modelul Willys MB a intrat în producție în 1941 special pentru armată, făcându-le, probabil, cele mai vechi vehicule de producție în masă cu tracțiune integrală, cunoscute acum sub numele de SUV-uri. Mai multe pe Jeep Wiki.
I live. I ride. I am Jeep.
Slogan Jeep
Logo “Only In A Jeep”

„Only In A Jeep” transmite mesajul că Jeep-urile pot face lucruri pe care niciun alt vehicul nu le poate face.
Sigla Jeep arată botul vehiculului cu două figuri rotunjite situate pe ambele părți, simbolizând farurile acestuia. Insigna folosește de fapt fontul clasic Helvetica Bold. În același timp, liniile verticale verzi sunt folosite pentru a tipifica grila frontală. De regulă, cuvântul „Jeep” este situat deasupra grilei și a capotei mașinii pe fundalul verde închis (army green).
Abia în 1945, Jeep-ul civil a fost lansat și avea șapte fante. Grila cu șapte fante a fost aleasă pentru a evita orice conflicte privind drepturile de autor.
Logo Jeep 1987

În 1987, American Motors Corporation (AMC) a fost vândută către Chrysler Corporation, iar marca Jeep a devenit parte a diviziei Jeep/Eagle a Chrysler Corporation.
Chrysler și divizia Jeep au funcționat sub Chrysler Group LLC, până la 15 decembrie 2014, când Chrysler a intrat în Fiat Chrysler Automobiles, filiala din Statele Unite funcționând sub „FCA US LLC”.
Logo Jeep 1941

În timpul celui de-al Doilea Război Mondial, când armata căuta un vehicul care să înlocuiască motocicleta ca formă de transport mecanizat, a apărut Jeep-ul. Willys-Overland Motors, Ford Motor Company și firma Bantam au produs jeep-uri în număr mare. Potrivit unui ziar, au fost făcute aproximativ 660.000 de exemplare.
Cuvântul „Jeep” a fost înregistrat ca marcă comercială în 1943, fără logo sau orice fel de emblemă. Culoarea verde închis din logo-ul Jeep reprezintă probabil istoria bogată a Jeep-ului cu armata americană.