Logo Chrysler PNG, semnificația logo-ului, prezentarea generală a mărcii Chrysler
Sigla Chrysler actuală, din 2010 (click pe poza pentru descarcare PNG 1300×350)
Semnificația logo-ului Ford
De-a lungul deceniilor, sigla Chrysler s-a bucurat de o istorie bogată de evoluții, dar a revenit întotdeauna la rădăcinile companiei sale.
Cea mai recentă ediție a logo-ului înaripat al lui Chrysler vede o pereche de aripioare argintii elegante asortate cu o inscripție Chrysler pe fundal albastru închis în mijloc. În ciuda eliminării semnului istoric al sigiliului de ceară, logo-ul reprezintă moștenirea companiei prin aripile de argint și arată sofisticat și modern datorită formei sale grațioase și culorii argintii nobile.
Potrivit creatorului Oliver Clark, elementul înaripat servește un scop dublu, le amintește clienților de radiatorul mașinilor și, de asemenea, l-a reprezentat pe Zeul Roman Mercur, cunoscut pentru viteza sa.
Prezentare generală a mărcii Chrysler
Fondat: 6 iunie 1925
Fondator: Walter Chrysler
Sediu: Auburn Hills, Michigan, S.U.A.
Owner: Fiat Chrysler Automobiles (2014–2021), Stellantis (din 2021)
Site oficial: www.chrysler.com
Pe 6 iunie 1925, Chrysler Corporation a fost înființată oficial și a început producția primului model de marcă Chrysler, Chrysler Six din 1924.
Sigla Chrysler 1998
Sigla „cu sigiliu” a fost reînviată la sfârșitul anilor 1990, după „renașterea” Chrysler. Implementat inițial ca un cerc, logo-ul a fost plasat în cele din urmă între „aripi”.
În 1998, Chrysler a adus aripile înapoi. Aripile argintii erau similare cu designul din 1936, elegant și stilat de ambele părți ale ovalului în care a fost pus sigiliul de ceară de la începuturile companiei.
Sigla Chrysler Pentastar 1962
În septembrie 1962, compania a adoptat un logo numit Pentastar, format din cinci triunghiuri aranjate astfel încât bazele lor să formeze laturile unui pentagon. Golurile dintre triunghiuri formau o stea în mijlocul pentagonului.
Sigla Chrysler Medallion 1925
La începuturile sale în 1925, logo-ul lui Chrysler era un medalion rotund cu o panglică cu numele CHRYSLER în mijloc.
Sigla Chrysler pe grila frontală
Sigla Chrysler pe volan
Sigla Chrysler pe portbagaj
De-a lungul deceniilor, logo-ul Chrysler a experimentat diferite versiuni ale aripilor de argint și scutului cu sigiliu de ceară. Indiferent ce modificări au fost făcute, logo-ul companiei a revenit din nou pe aripi, indicând stabilitatea și creșterea.