Logo Buick PNG, semnificația logo-ului, prezentarea generală a mărcii Buick
Logo Buick actual, din 2002 (click pe poza pentru descarcare PNG 2560×1440)
Prezentare generală a mărcii Buick
Fondat:
1899 (Buick Auto-Vim and Power Company)
1903 (Buick Motor Company)
Fondator: David Dunbar Buick
Sediu: Detroit, Michigan, S.U.A.
Owner: General Motors (1908–present)
Site oficial: www.buick.com
Buick, în mod oficial Buick Motor Division, este o marcă de masini de lux a producătorului american General Motors (GM). O mare parte din existența sa pe piața nord-americană, Buick a fost comercializată ca o marcă de automobile premium, vânzând vehicule de lux poziționate deasupra mărcilor principale ale GM, de ex. Chevrolet, dar sub divizia emblematică de lux Cadillac.
Sigla Buick (2002 – prezent)
(click pe poza pentru descarcare PNG 2048×2048)
Actualul logo Buick, introdus în 2002, este în întregime argintiu, evidențiind eleganța mărcii. Emblema prezintă nuanțe gradiente de gri pentru a-i oferi un aspect mai atrăgător. Cu toate acestea, culorile originale ale tri-scutului au fost roșu, alb și albastru în onoarea stemei familiei scoțiane Buik.
Logo Buick 1980
(click pe poza pentru descarcare PNG 1920×1080)
Buick a încercat multe embleme de-a lungul istoriei, dar cele mai multe dintre ele s-au bazat pe stema familiei Buick (Buik), venită din Scoția.
În 1960, cele trei scuturi au apărut pentru prima dată pentru a reprezenta gama de trei modele a companiei – LeSabre, Invicta și Electra.
Cele trei scuturi actuale păstrează tradițiile mărcii, dar sunt proiectate în diferite nuanțe de argintiu și prezintă linii diagonale simple, care obișnuiau să fie în carouri la versiunile anterioare. Cercul argintiu din jurul scuturilor completează emblema Buick modernă.
Culoarea argintie din logo-ul Buick reprezintă puritate, demnitate, rafinament și măreție – în timp ce culoarea neagră reprezintă atitudinea dinamică și excelența companiei.