Motorizare Mercedes GLC 2022 și performante

Mercedes GLC a fost proiectat mai mult pentru o croazieră confortabilă decât pentru senzatii tari la volan. În timp ce acest lucru este cu siguranță valabil în continuare, noul Mercedes GLC 2022 este mult mai captivant de condus decât modelul precedent.
La viteze mari, direcția pe patru roți a lui GLC menține stabilitatea foarte bine, în timp ce pare că micșorează volumul mașinii atât în viraje mai strânse, cât și în parcări.
Când mașina este comutată în modul de conducere „Sport”, se adaugă o greutate suplimentară direcției, făcându-l să se simtă mult mai capabil la viteze mari. Cu toate acestea, cei care caută un SUV antrenant de condus, ar putea să opteze pentru un Porsche Macan sau un Alfa Romeo Stelvio.

Mercedes spune că motorul diesel GLC 220 d de 2,0 litri cu patru cilindri pe care l-am testat va fi cel mai popular model din gamă; Puterea sa de 197 CP duce SUV-ul de la 0 la 100 km/h în opt secunde, ajutat de tracțiunea integrală.
Deși acest lucru nu este la nivelul unei mașini sport sau chiar al multor SUV-uri electrice, ar trebui să fie suficient pentru majoritatea cumpărătorilor – în plus, cuplul inerent al motorului diesel face ca accelerarea de la viteze mici să se simtă mult mai rapidă decât sugerează cifrele.
Contrar Mercedes, noi suntem de părere că dieselul începe să scadă din popularitate în SUV-urile de această dimensiune și mulți cumpărători ar dori în schimb să aleagă unul dintre cele două modele pe benzină.
Mercedes GLC 200 și GLC 300, produc 204 CP, respectiv 258 CP și vor ajunge de la 0 la 100 km/h în 7,8, respectiv, 6,2 secunde. Modelele pe benzină ar trebui să sune puțin mai sportiv decât dieselul, deși toate GLC-urile au un zgomot de motor sintetic introdus prin difuzoare.
Sistemele de propulsie hibrid plug-in oferă cea mai mare putere. Există două versiuni pe benzină: GLC 300e si GLC 400e.
Cu 313 CP la robinet, Mercedes GLC 300e are nevoie de 6,7 secunde pentru a ajunge la 100 km/h, iar puterea provine de la un motor pe benzină cu patru cilindri de 204 CP și un motor electric de 136 CP. Deși pe hârtie nu este la fel de rapid ca predecesorul său, nu se simte lent.
Motorul electric oferă o putere mare de tragere înainte de pornirea motorului pe benzină, iar tranziția între sursele de alimentare este fără probleme, ajutată de o cutie de viteze automată lină, cu nouă trepte.
Dieselul plug-in, Mercedes GLC 300de, produce 335 CP și este mai rapid decât Merțanu’ benzinar 300e, reducând sprintul 0-100 km/h la 6,4 secunde. În timp ce acumulatorul este mai greu decât înainte, Mercedes a făcut o treabă bună de a masca acest lucru în majoritatea situațiilor de conducere.