Mercedes-Benz C-Class Coupe 2018 ia tot ceea ce este bun de la o berlina si il adauga la un exterior frumos. Aflati de ce este unul dintre coupe-urile cele mai dorite.
Motive pentru a cumpara un Mercedes C-Class Coupe 2018
- Aspect uluitor
- Echipat la nivel inalt
- Motoare diesel puternice
Mercedes C-Class Coupe 2018 aduce un aspect elegant, un interior elegant si o multime de echipamente standard. De asemenea, vine cu o multime de seturi de siguranta si modele diesel eficiente, ceea ce inseamna ca este disponibil la preturi accesibile. Deci se poate pune cu mai marii rivali ai sai, BMW Seria 4 Coupé si Audi A5?
- Costuri intretinere 4.6/5
- Fiabilitate 3.8/5
- Siguranta 5/5
- Interior si confort 4.8/5
- Dotari 4.6/5
- Performanta 4.6/5
Costuri intretinere Mercedes-Benz C-Class Coupe 2018
Preturile de lista pentru Mercedes C-Class Coupe 2018 sunt mult mai mari in comparatie cu versiunile sportive echivalente ale rivalilor de la Audi si BMW, dar retineti ca acesti rivali, sunt de asemenea disponibili la niveluri de finisare mult mai umile, mai accesibile, ceea ce inseamna vor fi mai usor de ales daca doriti sa aveti cea mai sportiva versiune.
Costurile de functionare sunt de asemenea, foarte similare intre cele trei, cu cifre similare inregistrate pentru economia de combustibil, emisiile de CO2, grupurile de asigurari si valorile de revanzare.
Toate acestea inseamna ca, daca sunteti impartit intre Mercedes-Benz si unul – sau ambii – dintre principalii sai rivali, este putin probabil ca aspectul financiar sa fie ceea ce va influenteaza decizia.
Fiabilitate Mercedes-Benz C-Class Coupe 2018
Mercedes C-Class Coupe 2018 a fost in mod traditional unul dintre cele mai performante modele Mercedes in ceea ce priveste fiabilitatea si satisfactia clientilor. In cel mai recent sondaj de satisfactie a clientilor JD Power, Clasa C a fost printre cele mai bune din clasa sa, desi marca Mercedes-Benz, in general, s-a plasat ferm in jumatatea inferioara a sondajului.
De asemenea, sondajul de fiabilitate Warranty Direct a aratat ca Mercedes Clasa C este mai buna decat majoritatea rivalilor si se claseaza mai bine decat modelul mediu Mercedes in ceea ce priveste costurile de reparatii, chiar daca pozitia marcii premium este evidenta in costul fortei de munca.
Desi o garantie de trei ani este minimul reglementat pentru industria auto, Mercedes-Benz ofera un kilometraj nelimitat, ceea ce va fi un beneficiu pentru soferii care depasesc limita de 100.000 km pe care altii o impun in termen de trei ani.
Siguranta Mercedes-Benz C-Class Coupe 2018
Numarul total de airbag-uri este bun, cu sapte montate pe diverse bucati ale masinii, inclusiv un airbag la genunchi pentru a proteja picioarele soferului in caz de accident.
Obtineti de asemenea, un sistem de prevenire a coliziunilor, care include franarea automata de urgenta, dar lucrurile cu adevarat inteligente vin ca parte a unui pachet de optiuni putin mai scumpe.
Dispune de tehnologie preluata de la berlina de lux din clasa S si include un sistem inteligent de control al vitezei de croaziera care va incetini masina in intersectii, sensuri giratorii si curbe, precum si reactia la schimbarile limitei de viteza si lucreaza impreuna cu sisteme care vor pastra masina pe banda sa, daca soferul incepe sa conduca frenetic, ceea ce impiedica masina sa schimbe benziile atunci cand un vehicul este ascuns in punctul mort al soferului si o opreste complet prin sistemul de control al vitezei adaptive in trafic.
Mercedes-Benz C-Class Coupe 2018 interior si confort
Vestea buna este ca interiorul Mercedes C-Class Coupe 2018 are la fel de mult factor WOW ca si exteriorul sau plin de farmec. Toate versiunile au materiale cu densitate mare, condimentate de o multime de insertii negre sau lemnoase metalice, iar designul simplu, fara dezordine, arata cool si ca face lucrurile sa para si mai sofisticate.
Scaunele sport standard sunt confortabile, de sustinere si vor gazdui toate formele si dimensiunile soferului, si sunt tapitate intr-o piele artificiala rezistenta.
Aspectul minimalist al Mercedes C-Class Coupe 2018 inseamna ca majoritatea functiilor trebuie sa fie controlate prin intermediul sistemului de infotainment si ca avem unele probleme cu ecranul standard.
Este montat sus pe bord, ceea ce il face usor de citit, dar nu arata deloc discret. in al doilea rand, veti obtine un controler touch pad, care poate fi utilizat atat ca un trackpad pentru laptop pentru a mari harti, fie pentru a scrie pentru navigarea prin satelit sau agenda telefonica.
Suna bine teoretic vorbind, dar pozitionarea sa este incomoda si, in realitate, este mult mai complicat de utilizat in miscare. De asemenea, veti obtine touch paduri pentru degetul mare pe volan care fac cam acelasi lucru, dar care sunt la fel de complicat de utilizat. Din fericire, exista si un controler rotativ pe care il puteti folosi in schimb, iar acest lucru este mult mai usor de abordat.
Vizibilitatea nu sufera prea mult ca urmare a parbrizului din spate mic, dar ne bucuram ca Mercedes a inclus standard o camera de marsarier – care este un instrument de salvare atunci cand parcam.
Accesul pe scaunele din spate este destul de usor si, in timp ce spatiul pentru cap este in mod natural putin mai strans decat la berlina, adultii pot sta confortabil, iar spatiul pentru genunchi este mai bun decat la multi rivali. De asemenea, scaunele din spate se despart / rabateaza daca doriti sa transportati obiecte plate si exista o trapa pentru articole mai incomode si mai lungi.
Portbagajul are deasemenea o forma utila, dar este mai mic decat la un Audi A5 sau un BMW Seria 4. Va fi bine pentru nevoile celor mai multi oameni, dar montarea a doua seturi de golf sau a unui buggy ar putea fi un pic mai greu, asa ca verificati daca este suficient de spatios pentru dvs. inainte de a cumpara.
Interiorul in Mercedes C-Class Coupe 2018 este presarat cu buzunare adanci pentru depozitarea diferitelor obiecte atunci cand va deplasati. Cosurile de la usi sunt sculptate pentru a lua cateva doze sau sticle, torpedoul deasemena are spatiu suficient, iar portofelul, cheile si alte accesorii isi vor gasi loc in fata, fara sa se simta aglomerat.
Cei mai multi cumparatori s-ar astepta (pe buna dreptate) ca orice coupe de asemenea valoare sa aiba o manevrabilitate mai fina decat rivalii sai cu patru usi si, in acest scop, Mercedes C-Class Coupe 2018 vine cu o suspensie redusa in comparatie cu cea a berlinei. Dar, pana acum am condus masina doar cu suspensia pneumatica optionala si este absolut fabuloasa.
Va ofera controlul necesar pentru a profita de sasiul cu tractiune spate a masinii pentru a va distra prin viraje, in timp ce calatoria este, fara indoiala, mai confortabila decat la oricare dintre rivalii sai premium.
Am incercat deasemenea si versiunea C63S-AMGde inalta performanta, care nu are suspensie pneumatica completa, dar are o configuratie adaptiva care isi poate varia si comportamentul in functie de modul selectat.
Gama diferitelor moduri este destul de ametitoare, cu sase moduri principale, alte patru pentru sistemul de vectorizare a cuplului care distribuie tractiunea pe rotile din spate, plus nu mai putin de noua moduri pentru sistemul inteligent de control al tractiunii care permite diferite grade de alunecare pe spate.
Cu toate acestea, utilizarea diferitelor profiluri nu este atat de complicata pe cat pare, iar tehnologia inseamna ca Mercedes-Benz C63S-AMG poate juca o varietate de roluri. Poate fi o masina de drum lung civilizata si confortabila, o masina sport agila si alerta sau, daca dai totul la maxim, o masina agresiv-nebuna cu spume la gura prin curbe.
Dotari Mercedes-Benz C-Class Coupe 2018
Cu exceptia cazului in care alegeti una dintre variantele Mercedes AMG de inalta performanta, exista doar un nivel de finisare disponibil cu Mercedes C-Class Coupe 2018 si se numeste AMG Line.
Pe langa elementele de stil sportive, cum ar fi jantele din aliaj de 18 inch si un kit de caroserie pompat, linia AMG vine cu un kit de lux, care include stergatoare cu sensibilitate la ploaie, scaune incalzite, partial din piele, geamuri electrice, control climatic in doua zone, pilot automat, o camera de marsarier si un dispozitiv stereo compatibil DAB cu navigare integrata prin satelit.
Alte jucarii de lux nu prea mai gasiti daca alegeti una dintre versiunile AMG, dar primiti o multime de upgrade-uri care adauga un aspect si mai agresiv sau imbunatatesc experienta de conducere.
Motorizare Mercedes-Benz C-Class Coupe 2018 si performante
Talentele Clasei C aici depind in totalitate de motorul ales. Alternativele diesel C220d si C300d sunt ambele foarte bune, cu destula putere pentru performante usoare si relaxate, fiind in acelasi timp linistit si calm exact cum ar trebui sa fie un Mercedes-Benz.
Pe de alta parte, motorul de baza C200 pe benzina nu e asa. Este inteligent pe hartie, deoarece are o tehnologie hibrida usoara care foloseste o baterie mica de 48 de volti pentru a sustine motorul pe benzina, adaugand putina putere suplimentara.
Problema este ca motorul in sine este deosebit de zgomotos si nu ofera tipul de performanta pe care il asteptati, avand in vedere ce zgomot produce. In plus, ofera masinii capacitatea de a naviga cu motorul oprit pe portiuni de drum in coborare pentru a economisi combustibil, iar in acest mod este mult mai silentios.
Nu am incercat inca varianta de baza pe benzina, C180 sau versiunile mai puternice C300 si C43.
Toate masinile sunt dotate standard cu o cutie de viteze automata cu noua trepte. Pe masinile obisnuite, este uneori putin imprevizibila si are obiceiul de a ramane la o treapta mai mult decat v-ati astepta. Intre timp, gama C63 are un V8 cu dublu turbocompresor de 4,0 litri care dezvolta 476 cai putere sau 510 cai putere daca alegeti versiunea C63 S.
Fara a ne uimii, e o bestie de motor, care te propulseaza cu ura spre orizont imediat ce ati pornit si devine tot mai puternic pe masura ce cresc turatiile.
Pagina oficiala Mercedes-Benz Romania