
Motorizare Land Rover Discovery Sport si performanta
Land Rover Discovery Sport este agil și sigur pe drum, iar echipamentele oferite îl fac extrem de capabil și off-road. Acest Discovery Sport actualizat se inspiră mult din Range Rover Evoque de generația a doua. Cu toate acestea, Discovery Sport folosește un sistem de suspensie spate complet revizuit, în principal pentru a mări spațiul interior.
La viteze mici, suspensia poate fi fermă, dar se comportă mai bine la viteze mai mari, atenuând imperfecțiunile drumului, transformându-l într-un cruiser confortabil pentru distanțe lungi.
Manevrabilitatea este îmbunătățită, iar direcția, specifică unei mașini și nu unui SUV, reacționează rapid, făcând-o plăcută de condus pe un drum sinuos, superioară Volvo XC60. Este păcat că nu există mult feedback prin volan, ceea ce poate face dificilă judecarea poziției roților din față. Cu toate acestea, aderența este excelentă datorită sistemului de tracțiune integrală.
Sistemul de tracțiune integrală este un punct forte al Discovery Sport. Sistemul Terrain Response optimizează aderența în funcție de teren, fie că este vorba de noroi, nisip, zăpadă sau stânci. Când terenul devine mai aspru, Land Rover Discovery Sport face față cu ușurință, navigând pe trasee off-road, poteci înguste sau pante noroioase.
Sport poate trece prin ape de până la 600mm adâncime și, datorită caroseriei bine proporționate, poate traversa ravene adânci ca puține alte mașini din categoria sa.

Land Rover Discovery Sport diesel
Gama de motoare diesel include un sistem mild-hybrid care recuperează energia la frânare pentru a asista motorul la viteze mici. Doar un motor diesel este disponibil pentru Discovery Sport: un Ingenium diesel de 2,0 litri. Acesta este mai eficient și mai silențios decât predecesorul său de 2,2 litri. Modelul D200 este acum modelul de bază Discovery Sport.
Land Rover Discovery Sport benzină
Există și un motor turbo pe benzină de 2,0 litri, denumit P250, cu 250 CP. P250 accelerează de la 0 la 100 km/h în 7,3 secunde și are o viteză maximă de 200 km/h.
Land Rover Discovery Sport hibrid plug-in
Discovery Sport P300e este disponibil ca hibrid plug-in și folosește un motor pe benzină de 1,5 litri care acționează roțile din față și un motor electric de 109 CP pentru axul din spate. Bateria de 15kWh alimentează motorul electric.
Puterea combinată a ambelor motoare este de 309 CP, făcând din P300e cel mai rapid Discovery Sport, accelerând de la 0 la 100 km/h în 6,2 secunde. Tranzitia de la electric la hibrid este foarte fluidă, fiind una dintre cele mai fine configurări plug-in hibride testate în acest sens. Motorul pe benzină poate fi uneori zgomotos, dar nu mai mult decât un motor diesel.