
Motive pentru a cumpara un Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021
Jaguar F-Pace este un SUV elegant si a fost actualizat cu o gama noua de motoare pe benzina si diesel, unele inclusiv cu tehnologia hibrida usoara (sau MHEV) pentru a imbunatati eficienta.
Exista, de asemenea, o noua versiune hibrida plug-in, pe care o privim izolati aici, deoarece electrificarea partiala este o necesitate pentru multi cumparatori care doresc sa pastreze costurile de functionare gestionabile la masinile de acest tip.
Cu peste 400 de cai putere, Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid P400e are un avantaj de performanta fata de rivali precum Mercedes-Benz GLC, Audi Q5 si BMW X3 si este mai ieftin decat Range Rover Velar, care este disponibil cu acelasi motor.
- Costuri intretinere 4.5/5
- Fiabilitate 3.8/5
- Siguranta 4.5/5
- Interior si confort 4.6/5
- Dotari 4.5/5
- Performanta 4.6/5
Costuri intretinere Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021

Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021 este o masina premium si are si un pret corespunzator, desi versiunea plug-in hybrid (PHEV) ocupa o pozitie “interesanta” in gama.
In functie de pret, este cu mult peste un F-Pace pe baza de benzina la acelasi nivel de echipare, si este de asemenea, mult, mult mai rapid. Comparatia interesanta este cu P400 MHEV, care ciudat are cam acelasi pret, are o denumire de versiune si are o putere de iesire similara, dar foloseste o tehnologie hibrida usoara si, prin urmare, nu poate fi conectat sau folosit doar cu energie electrica.
Desi P400e poate parcurge peste 50 de km cu motorul electric si se mandreste cu cifre oficiale de consum de combustibil de peste 2.35 L/100km, economiile din lumea reala vor fi cu adevarat vizibile doar daca faceti calatorii scurte si il conectati in fiecare noapte pentru a se incarca.
Cu toate acestea, lovitura ucigasa in favoarea P400e este taxa. Veti economisi peste 1.500 de euro, in timp ce persoanele juridice vor salva multe la taxa verde datorita emisiilor scazute de CO2.
Fata de rivali, Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021 se afla intre modele precum GLC si GLE din gama Mercedes, versiunea diesel hibrida a acestuia din urma fiind capabila sa aiba o autonomie mai mare doar pe electric. Cu toate acestea, Jaguar este mai puternic si mai rapid. Este si mai ieftin decat modelul similar Range Rover Velar, care foloseste exact acelasi sistem hibrid.
Fiabilitate Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021

Jaguar nu se descurca extraordinar de bine in sondajele de fiabilitate, terminand in partea de jos a majoritatii tabelelor, iar Jaguar F-Pace a ajuns in spatele tuturor concurentilor sai intr-un mare sondaj de fiabilitate al SUV-urilor anul trecut.
Povestile despre erori la sistemul de infotainment (utilizat pe diferite produse Jaguar si Land Rover) nu sunt neobisnuite si, intr-adevar, masina pe care am testat-o a avut defectiuni la tabloul sau de instrumente si nu afisa harta de navigatie. „Ne vom ocupa”, a spus un tehnician Jaguar, care a fost de ajutor, oarecum.
Siguranta Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021

Toate versiunile Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021 sunt dotate cu tractiune integrala si aveti o vizibilitate crescuta frontala datorita garzii la sol mai ridicate. Printre caracteristicile noi se numara „Clear Exit Monitor” care alerteaza soferii care se apropie prea mult cu masina de biciclisti si alte vehicule printr-o avertizare de langa manerele usii din fata si din spate.
Exista control automat al vitezei de croaziera (standard la versiunea HSE) si Driver Condition Monitor – Monitorizare Stare Sofer , precum si o camera pentru parcare la 360 de grade si tehnologia optionala ClearSight care arata suprafata direct sub capota, in cazul in care riscati sa loviti o bordura, precum si transformarea oglinzii retrovizoare intr-o imagine a drumului. Acest lucru este util atunci cand vederea din geamul din spate este ascunsa de obiecte mari.
Exista de asemenea, o noua versiune a Park Assist ca optiune, care utilizeaza senzori pentru a directiona masina intr-un loc de parcare, controland directia, acceleratia si franarea.
Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021 interior si confort

Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021 este o masina mare, iar vizibilitatea este mai buna decat la multe dintre “surorile” sale si asta ajuta la intersectii si in jurul orasului. Asa cum este tipic pentru Jaguar, F-Pace circula foarte bine pe drumuri aglomerate, greutatea suplimentara a hibridului functionand in favoarea sa in acest sens si ajutandu-o sa se simta si mai stabila.
Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021 este inca peste medie in ceea ce priveste condusul si manevrabilitatea, si doar vuietul anvelopelor va poate distrage (care se aude chiar si mai tare cand conduceti doar cu energie electrica) stricand astfel rafinamentul.
Calitatea interioara s-a imbunatatit cu aceasta versiune actualizata, iar tapiteria si alte materiale se simt de o calitate buna.
Scaunele din spate ofera un sentiment de lux pentru pasageri, dar oricine va vrea sa stea in mijloc va sta inghesuit si cu picioarele de ambele parti ale tunelului larg de transmisie. Hibridul pierde, de asemenea, peste 100 de litri de spatiu in portbagaj datorita bateriei, ridicand podeaua zonei de incarcare cu o buza inestetica.
Dotari Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021

Pe langa noile dispozitive de siguranta, cea mai evidenta modificare a Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021 este introducerea noului sistem de infotainment de la Land Rover, marca Pivi Pro.
Un ecran tactil mare si curbat, cu o grafica eleganta si restransa, domina tabloul de bord. Apple CarPlay vine ca standard. Spotify, Deezer, TuneIn, Google si Microsoft Outlook sunt, de asemenea, preinstalate.
Informatiile despre vreme si pretul combustibilului sunt la indemana, iar sistemul va ofera locuri de parcare disponibile in timp ce va apropiati de oras.
Motorizare Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021 si performante

Graba electrizata distincta a acceleratiei diferentiaza hibridul de modelele obisnuite de ardere interna, iar P400e se simte fara efort rapid din start si puternic atunci cand aveti nevoie de explozii de acceleratie pe autostrazi sau pentru a depasi in siguranta pe drumurile cu o banda pe sens.
Partea cu propulsie pe benzina a grupului de propulsie este o unitate de 2,0 litri, care nu este la fel de neteda ca cea a versiunii P400 hibrida usoara. De cele mai multe ori ii place “sa se piarda” pe drum, iar tranzitia intre motorul electric si motorul pe benzina este gestionata fara probleme.
In ciuda greutatii suplimentare, motorul electric are suficienta putere, asa ca Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021 merge bine chair si atunci cand functioneaza doar cu bateria.
Jaguar spune ca va face putin peste 50 de km in acest mod si, daca calatoriile dvs. obisnuite se incadreaza in acest interval, ati putea conduce cu bucurie Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021 ca un EV fara a fi nevoie sa conduceti atent pentru a evita trezirea motorului cu ardere interna.
Acestea fiind spuse, daca va bucurati de performanta si nu descarcati bateria, asa cum am facut noi, consumul de combustibil ramane foarte scazut.