Motive pentru a cumpara un Hyundai i20 2020
Noul model Hyundai i20 2020 este un jucator competitiv in sectorul de masini de oras si, desi nu este cel mai stralucitor sau cel mai elegant, ofera o echipare satisfacatoare si o multime de tehnologii utile.
Se confrunta si cu multi rivali talentati precum, Renault Clio, Peugeot 208 si Toyota Yaris, care ofera toate un stil mai elevat si o gama de trenuri de propulsie, de la traditionalul pe benzina pana la cel full electric. Hyundai a imbunatatit calitatea noului Hyundai i20 si este foarte bine echipat cu o multime de instrumente, ceea ce compenseaza pretul de achizitie putin ridicat.
- Costuri intretinere 3.5/5
- Fiabilitate 4.4/5
- Siguranta 5/5
- Interior si confort 3.7/5
- Dotari 4.8/5
- Performanta 3.5/5
Costuri intretinere Hyundai i20 2020
In mod traditional, Hyundai a fost descris ca o marca „de valoare”, dar Hyundai i20 are o ambitie de a avansa. Pentru a pune acest lucru in practica, Hyundai a simplificat gama si nu ofera un model de baza slab echipat, deoarece cumparatorii par sa prefere cat mai multe caracteristici in masinile lor in zilele noastre.
Acest lucru mareste pretul de baza pana la punctul in care Hyundai i20 2020 pare scump in comparatie cu Renault Clio, Ford Fiesta, Peugeot 208 si chiar fata de VW Polo, dar inseamna ca obtineti o echipare mai buna, Hyundai sustinand ca modelul current a evoluat mult fata de i20-ul anterior. Acest lucru este important pentru a mentine costurile lunare reduse, chiar si daca este vorba de leasing.
In ceea ce priveste costurile de rulare zilnica, noul Hyundai i20 2020 introduce tehnologia „hibrid usor”, adica un jargon pentru sisteme mai puternice de pornire si oprire si bateriile care apar la majoritatea masinilor moderne.
Economisesti putin combustibil si CO2, dar cheltuielile de functionare sunt comparabile cu majoritatea rivalilor si, daca chiar doriti sa reduceti costurile pe combustibil, modelele full hibrid, cum ar fi Toyota Yaris sau noua versiune E-Tech de la Clio, ofera un avantaj mai tangibil aici.
Opel Corsa si Peugeot 208 se numara printre modelele din clasa care ofera si optiuni full electrice, desi acestea costa mai mult.
Fiabilitate Hyundai i20 2020
Nu cu mult timp in urma, garantia de cinci ani oferita de Hyundai era o caracteristica deosebita, imbunatatita doar de cei sapte ani de la sora sa Kia.
In prezent, restul industriei a ajuns din urma, iar rivali precum Renault si Toyota ofera acum acelasi lucru, ceea ce nu poate fi decat o veste buna pentru cumparatori. Ca un model nou, este prea devreme pentru a spune cum va fi istoricul acestui model Hyundai i20 2020, dar, vorbind in general, garantia reflecta increderea pe care Hyundai o are in produsele sale, iar marca are un istoric de fiabilitate laudabil.
Siguranta Hyundai i20 2020
Tehnologia de siguranta este importanta in aceste zile, iar Hyundai i20 este bine echipat aici, cu un kit standard care include alerta de coliziune si un sistem automat de franare de urgenta pentru a interveni daca nu reusiti sa observati un pericol in fata dvs., senzorii de parcare din fata si din spate, asistenta de autocentrare pentru a va mentine pe banda dvs. si un sistem de monitorizare a atentiei soferului.
E destul de bine echipat, versiunile mai scumpe obtinand franare automata cu detectare a ciclistului, monitorizarea punctului mort si o alerta pentru a va spune ca masina din fata s-a indepartat in caz de blocaje de trafic, chiar daca aici reiese intrebarea evidenta “ce sa faci totusi la volan sa nu observi ca masina din fata se deplaseaza, Tik Tok?”.
Hyundai i20 2020 interior si confort
Rotile mari sunt la moda si arata bine, dar cele de 17 inci de pe masina cu specificatii Premium pe care am condus-o, sunt excesive pentru puterea modesta a motorului si inseamna ca limitatoarele de viteza si gropile pe care le veti intalni pe drumurile urbane vor aduce multe batai de cap masinii.
Este pacat, deoarece odata ce viteza creste putin, Hyundai i20 se instaleaza si devine impresionanat de confortabil si usor de controlat, ceea ce inseamna ca puteti parcurge relaxat distante mari la volanul acesteia.
La fel ca toate superminiurile bune, este, de asemenea, distractiva si la viteze mai mari unde de asemenea se simte usor de controlat si confortabila.
Interiorul este mai degraba functional decat elegant, multi rivali oferind un interior mai confortabil. Dar Hyundai i20 este destul de comod si usor de confortat, cu unele caracteristici practice interesante, cum ar fi incaperile din portbagaj care intra in spatele scaunelor din spate, daca aveti nevoie de spatiu mai mare pentru a transporta articole mai inalte sau pentru a pune cumparaturile deasupra carucioarelor.
Dotari Hyundai i20 2020
Daca pretul initial pare intimidant, atunci nu va faceti griji – de indata ce vedeti modelul Hyundai i20 va dati seama unde se duc toti banii cand vedeti kitul, grupul de instrumente digitale standard cu afisaje configurabile care prezinta o caracteristica impresionanta pentru un supermini.
Chiar si modelul de baza este asociat cu un ecran tactil central de 8,0 inci pentru nevoile dvs. de infotainment, la care va puteti conecta telefonul prin CarPlay sau Android Auto pentru a utiliza aplicatiile de navigare si alte caracteristici.
Am condus urmatorul model in gama, care vine cu un sistem Hyundai complet integrat cu sistem de navigatie incorporat, un ecran mai mare si functionalitate sporita. In ceea ce priveste grafica si usurinta de utilizare, e cu mult inaintea rivalilor sai precum Toyota Yaris si aduce tehnologia „de masini mari” la clasa supermini, desi modelul Peugeot 208 este gandit la fel cand vine vorba de interior.
Motorizare Hyundai i20 2020 si performante
Exista o versiune hot hatch de 204 cai putere, numita Hyundai i20 N, care confrunta modelul Ford Fiesta ST. Deocamdata, insa, gama este limitata la un singur motor pe benzina, acesta fiind un turbo de 1,0 litru cu trei cilindri cu 100 de cai putere.
Cei mai multi rivali prezinta ceva similar si ofera performante masive pentru o masina de asemenea dimensiuni, desi angrenajul lung pe versiunea de cutie de viteze manuala pe care am condus-o parea sa raspunda foarte greu ceea ce o face mai potrivita pentru condusul pe autostrada mai degraba decat pentru strecuratul prin oras, care e si activitatea favorita a soferilor de mini-uri.
Avand in vedere ca dorim sa incercam automata cu sapte trepte, ne asteptam sa fie mai receptiva dat fiind ca are mai multe viteze.