Honda CR-V 2018 este un produs de calitate, cu confort excelent, fiabilitate, practicitate si sisteme de asistenta la condus, desi concureaza intr-un sector aglomerat si se confrunta cu rivali foarte talentati.
- CO2 si consum 3.2/5
- Fiabilitate 5/5
- Siguranta 4.8/5
- Interior si confort 4.4/5
- Dotari 4.4/5
- Performanta 3.4/5
Exista crossover-uri mai spatioase cu sapte locuri decat Honda CR-V 2018, insa, desi are doar 5 locuri, este o masina de familie spatioasa si practica, fiind binecuvantata cu o fiabilitate deosebita si un caracter relaxant si rafinat. Este, de asemenea, foarte sigura, cu un pachet impresionant de functii de asistenta la condus echipate ca standard.
CO2 si consum Honda CR-V 2018
In mod traditional, modelele Honda sunt putin mai scumpe de cumparat decat rivalii lor, cum e cazul si cu modelul CR-V. Optarea pentru tractiunea cu doua roti in loc de tractiunea integrala ajuta totusi la scaderea pretului, atat in pretul de achizitie, cat si in costurile de functionare.
Daca acestea sunt prioritati, aveti cu adevarat nevoie de versiunea hibrida, desi merita subliniat faptul ca sistemul Honda nu este la fel de impresionant pe cifre ca si rivalii sai precum Toyota C-HR sau versiuni plug-in precum Peugeot 3008.
Fiabilitate Honda CR-V 2018
Honda are un istoric inegalabil in acest domeniu, iar producatorul japonez se afla in sau aproape de varful practic al oricarui studiu de fiabilitate.
Acesta este cu siguranta cazul indicelui de fiabilitate al Warranty Direct si, desi modelul Honda CR-V 2018 nu se descurca la fel de bine ca si alte modele Honda din clasament, acesta sta in continuare confortabil in primele 100 de masini ale studiului.
Siguranta Honda CR-V 2018
Honda CR-V s-a situat in top la testele de impact independente si este livrat cu toate airbagurile, asa cum v-ati astepta. Dar sistemele de asistenta pentru sofer standard-fit sunt cele care il diferentiaza cu adevarat si va ofera pace.
Citeste si Honda Jazz Hybrid
Acestea includ avertizare de coliziune directa cu franare automata de urgenta si o avertizare in caz de iesire de pe banda de circulatie. Controlul automat al vitezei de croaziera va mentine la o distanta sigura fata de masina din fata si poate chiar anticipa o masina care va intra pe banda voastra si va putea regla viteza in consecinta.
Singurul sistem pentru care trebuie sa platiti suplimentar este un sistem extins de avertizare a punctului mort si senzori laterali pentru a va avertiza cu privire la vehiculele care traverseaza in spatele dvs. atunci cand dati cu spatele pentru a parca.
Honda CR-V 2018 interior si confort
Honda CR-V 2018 nu face nici o incercare de a pretinde ca este un „off-roader adecvat” sau ca este in vreun fel sportiv. Parca pluteste, trecand peste orice gropi sau denivelari intr-un mod impresionant, fara agitatie.
Versiunea hibrida nu este la fel de sigura ca si omologul sau conventional, dar este totusi o masina foarte confortabila. De cele mai multe ori, Honda CR-V 2018 este si o masina linistita. Nu auziti niciun sunet de la suspensie, deoarece se ocupa bine de denivelari, in timp ce zgomotul vantului este, de asemenea, foarte bine astupat.
Acest lucru este datorat, nu in mica masura, de sistemul activ de anulare a zgomotului instalat standard pe toate versiunile. In ciuda acestui fapt, putin zgomot rutier tot se mai aude in interior.
Va asteptati ca o Honda de ultima generatie sa ofere un mediu elegant, iar Honda CR-V 2018 nu dezamageste, deoarece majoritatea materialelor pe care le vedeti sunt dense, placute la atingere si de inalta calitate. Elementele cu efect de lemn nu prea convingator nu vor fi pe toate gusturile, dar exista alternative in pachetele de optiuni.
Aspectul tabloului de bord este simplu si netedat, ceea ce este bine intr-un fel, dar inseamna de asemenea, ca majoritatea functiilor trebuie sa fie actionate prin intermediul sistemului de infotainment cu ecran tactil.
Este oribil de incomod si neintuitiv de utilizat, in timp ce grafica pare datata, iar tranzitiile ecranului sunt lente si greoaie. Scaunul soferului are multe reglaje – electrice in unele versiuni – pentru a va ajuta sa va simtiti confortabil, iar volanul se misca decent.
Din punct de vedere practic, modelul de cinci locuri este perfect ca o masina de familie. Exista o gramada de spatiu in spate, mai ales cand vine vorba de spatiu pentru picioare, in timp ce scaunul mijlociu larg si podeaua plana inseamna ca trei persoane pot sta confortabil in spate. Si portbagajul este destul de masiv.
Din pacate, Honda CR-V 2018 nu este chiar atat de impresionant ca un model de sapte locuri. Nu este atat o chestiune de spatiu, cat e de intrarea care e complicata si spatiul ingust pentru a te strecura face ca locurile din al treilea rand sa fie greu accesibile. Spatiul portbagajului este restrictionat, chiar si atunci cand scaunele suplimentare sunt rabatate.
Dotari Honda CR-V 2018
Echipamentul este destul de generos pe Honda CR-V 2018, incluzand (pentru toate masinile, cu exceptia masinilor de baza) un sistem de navigare cu ecran tactil (puteti conecta smartphone-ul si utiliza aplicatiile prin Apple CarPlay sau Android Auto, daca preferati), cu zona duala de climatizare, camera retrovizoare si toate echipamentele de siguranta enumerate mai sus.
Versiunile mai avansate adauga sticla de confidentialitate, piele, sine de acoperis, scaune incalzite fata si spate, afisaj frontal si diverse alte dotari, in timp ce pachetele de optiuni va permit sa includeti kitul de care aveti nevoie pentru nevoile dvs. specifice.
Cu toate acestea, este demn de remarcat faptul ca cea mai simpla versiune pierde multe dintre caracteristicile standard utile pe care le obtineti pe alte modele, ceea ce inseamna ca nu exista senzori de parcare, un sistem de infotainment de baza activat prin Bluetooth in locul ecranului tactil si mai putine porturi USB.
Este putin mai ieftin, dar confortul acestor functii face sa merite sa urci cel putin un nivel, daca poti.
Motorizare Honda CR-V 2018 si performante
Optiunile de motor pentru Honda CR-V 2018 sunt destul de simple, impartite intre benzina turbo disponibila in versiunile cu tractiune fata sau integrala si cu optiunea unei cutii de viteze manuale sau automate.
Acesta din urma primeste ceva mai multa putere, dar niciuna dintre aceste versiuni nu este prea rapida, iar motorul are nevoie de turatii pentru a obtine cele mai bune performante.
Optiunea automata este ceea ce se numeste CVT sau transmisie variabila continua si, in stilul acestor sisteme, poate duce la o nepotrivire intre turatiile motorului si progresul inainte. Este mai bun decat altele, dar se potriveste unui stil de condus mai relaxat.
Honda CR-V hibrid este mult mai complexa din punct de vedere mecanic, dar functioneaza cu o liniste si rafinament laudabile, comutand intre puterea electrica, benzina-electric combinate si doar puterea de ardere interna in functie de necesitati.
Oricare ar fi situatia, puterea suplimentara a hibridului inseamna ca este mult mai rapida decat versiunea pe benzina standard. Este putin probabil ca majoritatea cumparatorilor sa se deranjeze folosind modul Sport furnizat, dar face o diferenta destul de mare in ceea ce priveste rapiditatea hibridului.