Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Blog
  • Anunțuri Servicii
    • Săli evenimente
    • Servicii foto video
    • Catering
    • Formații Muzică
    • Limuzine si Masini clasice
    • Restaurante
    • Restaurante Rooftop
    • Cabane la munte
    • Cazare in Palate și Castele
    • Cazări Epice
    • Hoteluri
    • Hoteluri Boutique
    • Pensiuni
    • Vile și Case de Vacanță
  • Top 10
  • Recenzii mașini
    • A
      • Alfa Romeo
      • Audi
    • B
      • BMW
      • BYD
    • C
      • Citroën
      • Cupra
    • D
      • Dacia
      • DS Automobiles
    • F
      • Fiat
      • Ford
    • H
      • Honda
      • Hyundai
    • J
      • Jaguar
      • Jeep
    • Kia
    • L
      • Land Rover
      • Lexus
    • M
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Renault
    • S
      • Skoda
      • Smart
      • SsangYong
      • Subaru
    • T
      • Tesla
      • Toyota
    • V
      • Volkswagen
      • Volvo
  • Best Of
  • Stiri
  • Sfaturi si Curiozitati
  • Romanian Driver
  • Istorie
  • Sigle auto
  • Specificatii auto & Date tehnice
    • Alfa Romeo
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
PrevDacia încheie luna ianuarie pe locul 3 în Europa, întrecând Renault și Skoda StiriDacia încheie luna ianuarie pe locul 3 în Europa, întrecând Renault și Skoda22 February 2023NextFord dezvoltă tehnologia care blochează mașinile în cazul neplății ratelor și chiar le poate recupera automat StiriFord dezvoltă tehnologia care blochează mașinile în cazul neplății ratelor și chiar le poate recupera automat02 March 2023
  • Ford

Ford Fiesta 2022 Pareri

27/02/2023in Ford 0 Comments 2 Likes
1. Rezumat 2. CO2 si consum 3. Motoare si performanta 4. Interior si confort 5. Practicabilitate 6. Fiabilitate si siguranta
Ford Fiesta 2022 motorizare

Motorizare Ford Fiesta 2022 și performanță

Roțile din față sunt acum cu 30 mm mai distanțate pentru o mai mare stabilitate în viraje, iar Ford susține că modificările din față aduc o senzație de direcție mai bună și răspunsuri mai clare. Compania susține, de asemenea, o creștere cu 10% a aderenței în viraje, cu vectorizarea electronică a cuplului care face aplicații mici de frânare la o roată din față pentru o stabilitate sporită.

La modelele Ford Fiesta 2022 ST-Line, direcția pare mai ușoară decât cea a modelului anterior, dar fără pierderi de senzație sau feedback. Există multă aderență și foarte puțină înclinare a caroseriei, astfel încât să poți lua virajele cu mai multă încredere decât versiunile standard și chiar și supermini-uri precum Suzuki Swift Sport și Volkswagen up! GTI.

În ciuda faptului că ST-Line are jante mai mari din aliaj, suspensia sa este încă compusă și se comportă bine pe toate drumurile, cu excepția celor mai proaste.

Mulți vor aprecia că nici cel mai recent model nu și-a pierdut caracterul jucăuș – șoferii experimentați vor descoperi că echilibrul Fiesta poate fi reglat în viraj la fel de mult cu accelerația, cât și cu direcția într-un adevărat stil hatchback.

În mod corespunzător, sistemul de frânare a cunoscut îmbunătățiri față de modelul anterior – toate Ford Fiesta cu 100 CP sau mai mult sunt echipate cu frâne pe disc spate, iar cutia de viteze manuală cu șase trepte are o schimbare rapidă și lină.

Ford Fiesta 2022 Pareri Stiri

Ford Fiesta entry-level este echipat cu un motor EcoBoost pe benzină de 1,0 litri pe cea mai ieftină versiune Titanium, cu un sprint 0-100 km/h de 10,8 secunde. Versiunea de 125 CP reduce acest timp la 9,4 secunde.

Ford a electrificat în sfârșit unele dintre motoarele pe benzină EcoBoost ale lui Fiesta. Prezentat pentru prima dată pe SUV-ul Ford Puma, motorul de 1,0 litri este disponibil cu asistență mild-hybrid pentru versiunile de 125 și 155 CP. Energia pierdută de obicei la frânare este captată și stocată într-o baterie mică, ceea ce permite sistemului oprire-pornire să intre mai repede decât te-ai aștepta. Tehnologia hibridă alimentează și accesoriile mașinii, cum ar fi radioul, și îmbunătățește ușor accelerația.

Motorul 1.0 EcoBoost de 155 CP poate face 0-100 km/h în 8,5 secunde, iar versiunea Ford Fiesta 2022 ST cu motorul 1.5 EcoBoost de 200 CP, este cea mai rapidă, ajungând la 100 km/h în 6,2 secunde.

Ford Fiesta 2022 Pareri Stiri

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile

Intră pe mail (vezi si in spam) pentru a confirma abonarea la newsletter.

1 2 3 4 5 6
  • Ford
  • Ford Fiesta
  • masini americane
  • masini de oras
  • masini Ford
2 Likes

Related posts

Ford Ford EcoSport 2022 Pareri
03/09/2023in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford EcoSport 2022 Pareri

Smart Smart EQ ForTwo 2020 Pareri
14/02/2023in Smart 0 Comments 2 Likes

Smart EQ ForTwo 2020 Pareri

Jeep Jeep Wrangler 4xe 2022 Pareri
13/02/2023in Jeep 0 Comments 1 Likes

Jeep Wrangler 4xe 2022 Pareri

Opel Opel Corsa-e 2022 Pareri
09/02/2023in Opel 0 Comments 3 Likes

Opel Corsa-e 2022 Pareri

Opel Opel Corsa 2022 Pareri
15/11/2022in Opel 0 Comments 4 Likes

Opel Corsa 2022 Pareri

Sigle auto Sigla Ford
07/11/2022in Sigle auto 0 Comments 6 Likes

Sigla Ford

Ford Ford Kuga Plug-in Hybrid 2019 – Păreri
07/09/2022in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Kuga Plug-in Hybrid 2019 – Păreri

Hyundai Hyundai IONIQ 5 – Pareri
07/09/2022in Hyundai 0 Comments 4 Likes

Hyundai IONIQ 5 – Pareri

TOP 10 Top 10 cele mai bune masini hatchback second hand în 2022
24/08/2022in TOP 10 0 Comments 4 Likes

Top 10 cele mai bune masini hatchback second hand în 2022

Ford Ford Focus 2021 Pareri
23/08/2022in Ford 0 Comments 5 Likes

Ford Focus 2021 Pareri

Stiri Facelift Ford Kuga dezvaluit inainte de lansarea din 2023
28/07/2022in Stiri 0 Comments 3 Likes

Facelift Ford Kuga dezvaluit inainte de lansarea din 2023

Fiat Fiat 500e 2020 – Păreri
04/07/2022in Fiat 0 Comments 2 Likes

Fiat 500e 2020 – Păreri

Kia Kia Picanto 2022 Pareri si Pret
01/07/2022in Kia 0 Comments 3 Likes

Kia Picanto 2022 Pareri si Pret

Peugeot Peugeot 308 Plug-in Hybrid 2022 – Pareri
14/05/2022in Peugeot 0 Comments 3 Likes

Peugeot 308 Plug-in Hybrid 2022 – Pareri

Toyota Toyota Aygo X – Pareri
10/05/2022in Toyota 0 Comments 4 Likes

Toyota Aygo X – Pareri

Toyota Toyota C-HR Hybrid – Pareri
01/04/2022in Toyota 0 Comments 7 Likes

Toyota C-HR Hybrid – Pareri

Kia Kia Ceed hatchback 2021 – Pareri
26/03/2022in Kia 0 Comments 2 Likes

Kia Ceed hatchback 2021 – Pareri

TOP 10 Top 10 Masini de Oras 2022
09/03/2022in TOP 10 2 Comments 7 Likes

Top 10 Masini de Oras 2022

Jeep Jeep Compass 2022 – Pareri
11/01/2022in Jeep 0 Comments 3 Likes

Jeep Compass 2022 – Pareri

Ford Ford Kuga 2021 – Pareri
30/12/2021in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Kuga 2021 – Pareri

Honda Honda E 2020 – Pareri
30/08/2021in Honda 0 Comments 3 Likes

Honda E 2020 – Pareri

Hyundai Hyundai i20 N – Pareri
05/08/2021in Hyundai 0 Comments 1 Likes

Hyundai i20 N – Pareri

Ford Ford Mustang MACH-E 2020 – Păreri
14/05/2021in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Mustang MACH-E 2020 – Păreri

Ford Ford S-Max MPV 2019 – Păreri
26/03/2021in Ford 0 Comments 2 Likes

Ford S-Max MPV 2019 – Păreri

Hyundai Hyundai i10 2019 – Păreri
18/03/2021in Hyundai 0 Comments 2 Likes

Hyundai i10 2019 – Păreri

Hyundai Hyundai i20 2020 – Păreri
18/03/2021in Hyundai 0 Comments 2 Likes

Hyundai i20 2020 – Păreri

Fiat Fiat 500X 2018 – Păreri
16/03/2021in Fiat 0 Comments 1 Likes

Fiat 500X 2018 – Păreri

Ford Ford Puma SUV 2019 – Păreri
03/03/2021in Ford 0 Comments 2 Likes

Ford Puma SUV 2019 – Păreri

Audi Audi A1 hatchback 2018 – Păreri
07/02/2021in Audi 0 Comments 2 Likes

Audi A1 hatchback 2018 – Păreri

E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
Descoperă BestMarkets.ro
Descoperă BestMarkets.ro
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Load more
logo
© RomAuto.ro - Anunţuri mașini noi și second de vânzare România