![BMW M3 Sedan 2020](https://www.romauto.ro/articole/wp-content/uploads/2022/09/image-908.png)
Motive pentru a cumpara un BMW M3 Sedan 2020
O alternativa mai tacuta la noul M4? Consultati recenzia noastra completa pentru a afla!
O legenda a performantei auto, cu un patrimoniu datand din anii 1980, BMW M3 este un nume iconic printre entuziasti.
Cu versiunea cu doua usi acum cunoscuta sub numele de M4 si creand o identitate proprie, BMW M3 Sedan 2020 este acum mai aproape de Seria 3 pe care se bazeaza, desi cu un motor monstruos de puternic de 510 cai putere si frane si suspensii puternic reprelucrate, este timpul sa profiti din plin.
Combinatia dintre performantele masinilor sport si caracterul practic al berlinei este la fel de atragatoare ca oricand, iar ca rivali avem Mercedes-AMG C63 si Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio la fel de impresionante.
- Costuri intretinere 3/5
- Fiabilitate 3.5/5
- Siguranta 4.5/5
- Interior si confort 4.5/5
- Dotari 5/5
- Performanta 5/5
Costuri intretinere BMW M3 Sedan 2020
![Costuri intretinere BMW M3 Sedan 2020](https://www.romauto.ro/articole/wp-content/uploads/2022/09/image-909.png)
Berlinele obisnuite din seria 3 sunt favoritele multor romani, populare pentru combinatia lor de aspect elegant si cifrele de emisii optimizate din punct de vedere fiscal datorita trenurilor de propulsie eficiente pe benzina si motorina. Totusi, BMW M3 Sedan 2020 nu este un sedan obisnuit si are ca prioritate numarul unu viteza si emotia.
Aceasta este pura ingaduinta, cu costurile de cumparare si de functionare pe masura. Rezultatul acestei investitii este o masina care va intoarce capul si va va pune un zambet pe buze de fiecare data cand o conduceti, ca sa nu mai vorbim de emotie cand vine ocazia de a va bucura de abilitatile sale formidabile.
In comparatie cu rivalii sai, BMW M3 Sedan 2020 este comparabila in ceea ce priveste costurile de cumparare si de functionare cu Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio sau Mercedes-AMG C63, in timp ce BMW a compensat o crestere a pretului de cumparare fata de masina anterioara cu echipamente imbunatatite pentru a ajuta la maximizarea valorilor reziduale si la controlul costurilor lunare.
Fiabilitate BMW M3 Sedan 2020
![Fiabilitate BMW M3 Sedan 2020](https://www.romauto.ro/articole/wp-content/uploads/2022/09/image-910.png)
Seria 3 pe care se bazeaza BMW M3 Sedan 2020 este o masina populara si o imagine obisnuita pe drumurile din Romania, dar, la fel ca multe marci premium, BMW se lupta la sondajele si clasamentele de fiabilitate si, ca marca, nu are o prezentare excelenta.
BMW M3 Sedan 2020 este un produs special dezvoltat de o divizie dedicata performantei, asa ca, teoretic, ar trebui sa fie construit cu o atentie sporita la detalii si calitate corespunzatoare pretului sau premium.
Siguranta BMW M3 Sedan 2020
![Siguranta BMW M3 Sedan 2020](https://www.romauto.ro/articole/wp-content/uploads/2022/09/image-911.png)
BMW M3 Sedan 2020 a fost construit pentru a fi sigur si de incredere pentru condusul de zi cu zi, dar, de asemenea, ofera emotii daca doriti sa mergeti pe pista.
Ca atare, exista o multime de instrumente in sistemele de asistenta a soferului pentru a face fata acestui lucru, cu toate caracteristicile obisnuite pe care le-ati astepta de la o berlina moderna, cum ar fi pastrarea benzii si franare automata de urgenta.
Ceea ce face experienta de conducere mai interesanta (sau chiar infricosatoare) consta in numeroasele si diversele moduri in care puteti regla masina dupa gusturile dvs. Aceasta functioneaza pana la o zona dedicata „M Drive Professsional” din meniurile soferului, unde puteti dezlantui caracterul complet BMW M3 Sedan 2020, cu cronometrarea turelor catre telefonul dvs. si un sistem pentru a analiza drifturile.
Este suficient sa spunem ca acest lucru nu este destinat sa fie utilizat pe drumul public.
Daca ideea de atat de multa putere pentru rotile din spate este putin prea mare, BMW M3 Sedan 2020 va fi oferit, pentru prima data in istoria sa un sistem de tractiune integrala M xDrive, derivat din tehnologia similara a fratilor mai mari M5 si M8.
Acest lucru mentine echilibrul tractiunii pe spate pentru iubitorii pasionati de BMW-uri rapide, cu siguranta suplimentara a tractiunii integrale in conditii alunecoase. BMW se asteapta ca pana la 80% dintre cumparatorii BMW M3 Sedan 2020 sa aleaga aceasta optiune cand va fi disponibila.
BMW M3 Sedan 2020 interior si confort
![BMW M3 Sedan 2020 interior](https://www.romauto.ro/articole/wp-content/uploads/2022/09/image-912.png)
Cu anvelopele sale groase, rotile mari, suspensia rigida si comenzile receptive, prioritatile BMW M3 Sedan 2020 sunt clare. Dar BMW a folosit sisteme de control imbunatatite pentru a creste diferenta de simt intre parametrii Confort, Sport si Sport Plus din diferitele meniuri de configurare, iar noua versiune este mult mai rafinata in setarile sale cele mai relaxate decat era inainte.
Adevarat, se simte intotdeauna putin mai aspru la gropi decat o berlina obisnuita din seria 3. Dar acolo unde vechiul model parea sa fie atacat tot timpul, acest nou model pare sa calmeze spiritele cand vine vorba de drum lung, dar, sa nu intelegem gresit. Cand alegeti sa schimbati stilul de condus, exista o masina de performanta salbatica sub acele haine de berlina, preferintele dvs. preconfigurate sunt disponibile intr-o clipa prin intermediul celor doua butoane rosii „M” de pe volan.
Este o placere a iubitorilor de tehnologie, dat fiind ca puteti amesteca si potrivi setarile preferate pentru directie, raspunsul clapetei de acceleratie, senzatia pedalei de frana, suspensia, zgomotul motorului si multe altele si le salvati pregatite pentru cand va permite drumul – sau starea de spirit.
Luati-va dupa ce va spune inima, desi va sugeram ca modul de suspensie Sport Plus este cam mult pentru drum si probabil ca este cel mai bine sa fie folosit numai pe pista.
Interiorul este cu siguranta un pas in sus fata de orice alt model Seria 3, mai ales daca optati pentru scaunele cu cupa din fibra de carbon. Forma lor de imbratisare a siluetei dar si pozitia corpului sunt putin cam extreme si sunt adaptate in mod clar celor cu un corp atletic, dar cu siguranta adauga un pic de caracter interiorului.
Sunt mai confortabile decat par, dar pentru atmosfera relativ subevaluata a lui BMW M3 Sedan 2020 s-ar putea sa preferati scaunul standard mai conventional, mai ales daca aveti copii si nu doriti ca acestia sa zgarie insertiile scumpe din fibra de carbon cu picioarele si sa va tot “impunga” in spate prin gaurile create pentru a economisi greutate. Asa cum fara indoiala, o sa o faca.
Dotari BMW M3 Sedan 2020
![Dotari BMW M3 Sedan 2020](https://www.romauto.ro/articole/wp-content/uploads/2022/09/image-913.png)
BMW M3 Sedan 2020 costa mai mult decat precedentul, dar BMW a inclus ca standard o multime de echipamente pentru care cumparatorii inainte trebuiau sa plateasca suplimentar. Acestea includ finisaje suplimentare din fibra de carbon, afisaj heads-up si difuzoare Harman / Kardon imbunatatite.
Aceasta vine deasupra unei game deja generoase de tehnologie, centrata in jurul unui ecran configurabil si al doilea ecran in centru pentru diferitele dvs. nevoi de infotainment.
Toate acestea sunt acceptate de servicii ce pot fi conectate cu telefonul dvs. si pot functiona prin control tactil, vocal sau gestual, desi acesta din urma pare mai mult un truc in realitate. Tot nu ii destul?
Alte elemente suplimentare, inclusiv un volan incalzit, faruri „laser”, frane ceramice si functii extinse de asistenta la conducere si parcare pot fi adaugate, combinate in pachete auto-explicative.
In comparatie cu rivalii, BMW M3 Sedan 2020 se simte de o calitate mult mai ridicata decat un Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, dar consideram ca Mercedes-AMG C63 inca il depaseste in ceea ce priveste senzatia premium si atractia afisajelor sale cu ecran lat.
Motorizare BMW M3 Sedan 2020 si performante
![Motorizare BMW M3 Sedan 2020](https://www.romauto.ro/articole/wp-content/uploads/2022/09/image-914.png)
Motivatia principala pentru cumpararea unui autotrism BMW M este intotdeauna motorul, iar restul masinii in al doilea rand. Vesti bune? Noul model cu sase cilindri si turbocompresor de pe BMW M3 Sedan 2020 foloseste tot felul de tehnologii derivate din motorsport pentru a-l face cat mai receptiv si mai puternic posibil.
Uitati de slabiciunea gasita in unele motoare turbo – in setarile sale mai sportive, motorul BMW M3 Sedan 2020 reactioneaza instantaneu, readuce cu adevarat entuziasm pana la linia rosie si functioneaza in perfecta armonie cu cutia de viteze automata standard cu opt trepte.
Acest lucru este mai rafinat decat cel din masina anterioara, desi unii entuziasti adevarati M pot pierde lovitura pe care o dadea cand trecea la limita. In timp ce BMW M3 Sedan 2020 este considerabil mai greu decat precedentul, nu veti auzi nici o plangere cu privire la performantele suplimentare pe care le ofera acest motor, 510 cai putere care intra cu o viteza palpitanta, fara sfarsit, mai ales atunci cand selectati modurile mai agresive.
Orice teama ca greutatea suplimentara sau noua cutie de viteze ar putea estompa performanta masinii sunt clar nefondate, BMW M3 Sedan 2020 simtindu-se mai ascutit, mai usor si chiar mai rapid decat ar putea sugera numerele.
Cel mai impresionant in comparatie cu predecesorul sau este cat de usor isi pune puterea in aplicare, suspensia, controlul stabilitatii si alte dispozitive, ceea ce inseamna ca puteti apasa greu la acceleratie chiar si la jumatatea unui viraj, fara teama de “a pierde spatele”, asa cum ati face in vechiul M3.
Faptul ca o berlina sportiva de inalta tehnologie si lux poate fi condusa atat de tare pe o pista este dovada ca BMW nu si-a pierdut avantajul aici, iar fanii de multa vreme pot fi siguri ca mostenirea M3 este in maini sigure.