Motor BMW i5 si performanta
BMW i5 eDrive40 este disponibil doar în versiunile M Sport sau M Sport Pro, așadar ai o suspensie care este cu 8mm mai joasă decât cele ale versiunilor de bază oferite pe alte piețe, pentru o senzație mai sportivă. Plimbarea este puțin rigidă, dar totuși confortabilă, iar suspensia face o treabă excelentă în a menține mișcările caroseriei sub control.
Nivelurile de aderență sunt enorme, iar direcția este ușoară, dar precisă, chiar dacă nu este la fel de implicată precum sunt obișnuiți clienții BMW. În cele din urmă, greutatea bateriei face ca mașina să nu se simtă la fel de agilă ca alte versiuni ale Seriei 5, dar comparativ cu un Mercedes EQE, este cu mult în față. Sistemul de propulsie de pe eDrive40 trimite 340 cai putere către roțile din spate, iar pentru majoritatea cumpărătorilor, accelerația lină și rapidă va fi mai mult decât suficientă.
Pentru o performanță și mai vioaie, există M60 xDrive, care are 601 cai putere și tracțiune integrală datorită unui motor suplimentar pe puntea față. Acest model se simte devastator de rapid, în timp ce configurația cu tracțiune integrală înseamnă că are multă tracțiune și aderență. Din nou, deși este plăcut să conduci și se simte destul de echilibrat, greutatea suplimentară a bateriilor este sesizabilă comparativ cu Seria 5.
BMW i5 M60 beneficiază și de o suspensie adaptivă îmbunătățită care poate fi rigidizată sau relaxată după cum este necesar. Modurile mai sportive păstrează nivelul impresionant de control, în timp ce modurile mai moi fac plimbarea mult mai plăcută.
Direcția pe toate cele patru roți este, de asemenea, inclusă pentru a oferi un cerc de întoarcere mai strâns la viteză redusă, alături de o stabilitate crescută la viteză mare, și este foarte eficientă. Această configurare poate fi adăugată ca opțiune la eDrive40, și este cu siguranță una care merită luată în considerare. Pe M60, există o versiune opțională a suspensiei active care adaugă Stabilizarea Activă a Rulării, și aceasta contribuie și ea la un nivel crescut de agilitate.
BMW i5 0-100km/h și viteza maximă
Există multă putere disponibilă atât pentru i5 standard cât și pentru versiunea M60, iar niciun model nu se simte lent. eDrive40 cu tracțiune spate are o viteză maximă de 193 km/h și un timp de 0-100km/h de șase secunde, ceea ce ar trebui să fie suficient pentru majoritatea șoferilor.
Desigur, creșterea puterii și configurarea tracțiunii integrale a M60 înseamnă că accelerează mult mai repede, cu un timp de 0-100km/h de doar 3,8 secunde și o viteză maximă de 230 km/h.
Model | Putere | 0-100 km/h | Viteza max. |
eDrive40 | 340 CP | 6 secunde | 193 km/h |
M60 xDrive | 601 CP | 3.8 secunde | 230 km/h |