Audi Q7 a fost intotdeauna un SUV premium cu sapte locuri impresionant, iar o reimprospatare timpurie nu a facut mare lucru in a schimba acest lucru.
Motive pentru a cumpara un Audi Q7 2019
- Calitate interioara excelenta
- Confortabil de condus
- Spatios
Noile motoare il fac mai economic din punct de vedere al consumului de combustibil, iar adaugarile interioare inseamna ca are o tehnologie de ultima generatie pentru confortul impresionant si manierele sofisticate de conducere. Este si una dintre cele mai spatioase masini de acest tip, ceea ce inseamna ca va fi mereu o alegere atragatoare pentru familisti.
- Costuri intretinere 4.6/5
- Fiabilitate 4.4/5
- Siguranta 4.8/5
- Interior si confort 4.8/5
- Dotari 5/5
- Performanta 5/5
Costuri intretinere Audi Q7 2019
Audi Q7 2019 are un pret competitiv fata de rivalii sai. Cu siguranta nu este cel mai ieftin SUV premium, dar are un cost similar in general cu BMW X5 si Volvo XC90. Acestea fiind spuse, preturile nu sunt in mod normal o afacere cu astfel de masini: nu o alegeti pe cea mai ieftina, o alegeti pe cea dorita.
Economia de combustibil este foarte competitiva pe toate motoarele, iar emisiile de CO2 sunt si ele competitive. Cifrele oficiale de eficienta sunt foarte impresionante pentru versiunile hibrid si, desi va veti descurca extrem de bine in a le face fata in lumea reala, ele vor avea ca rezultat unele reduceri fiscale foarte convingatoare, in special pentru soferii persoane juridice.
Valorile revanzarii Audi sunt in mod traditional mari, ceea ce ajuta considerabil la costurile pe toata durata de viata.
Fiabilitate Audi Q7 2019
Soliditatea modelului Audi Q7 2019 va ofera impresia ca va dura pentru totdeauna, dar, conform mai multor studii din industrie, aceasta este o impresie care s-ar putea dovedi inselatoare.
Generatia anterioara Audi Q7 are un scor de mic pe indicele de fiabilitate al Warranty Direct si, ca marca, Audi se afla ingrijorator aproape de partea de jos a clasamentului producatorilor.
Acelasi lucru este valabil si pentru studiul de incredere al vehiculelor din 2019 al lui JD Power, care pune marca Audi pe locul al treilea de jos, desi este cel putin peste marca BMW.
Siguranta Audi Q7 2019
Audi Q7 2019 este dotat standard cu o multime de functii pentru a va proteja pe dumneavoastra si familia dumneavoastra.
Pe langa cele sase airbag-uri si controlul stabilitatii la care va asteptati sa fie echipate ca standard, veti primi tot felul de alte mijloace de tractiune, avertisment la iesirea de pe banda si un sistem autonom de franare la viteza redusa.
Sistemele mai avansate sunt optionale numai la modelele Vorsprung. Printre acestea se numara Pre Sense Basic – un sistem care pregateste masina in caz de accident prin tensionarea centurilor de siguranta si inchiderea geamurilor – si asistenta in trafic pentru a va informa daca exista vehicule care se apropie cand iesiti dintr-un loc de parcare.
Minunat pentru familii este includerea standard a sase puncte de montare a scaunului pentru copii Isofix (cinci in spate si unul pe scaunul pasagerului din fata).
Audi Q7 2019 interior si confort
Interiorul are o abordare digitala, care vede un panou de instrumente digital pentru toate modelele si doua ecrane tactile. Cel de sus prezinta sisteme generale de infotainment – informatii si divertisment, cum ar fi functiile de navigare prin satelit si stereo, iar cel inferior inlocuieste comenzile traditionale de aer conditionat si informatii despre modul de conducere selectat.
Totusi, ecranele sunt magneti pentru amprente si nu sunt la fel de usor de utilizat ca butoanele sau cadranele cand conduceti.
Pozitia de conducere are multe reglaje, iar scaunele sunt frumoase si confortabile, iar vizibilitatea este destul de buna. Calitatea constructiei, asa cum ne-am asteptat de la Audi, este excelenta, totul simtindu-se cu adevarat solid, bine facut si bine pus la punct.
Cand cumparati o masina mare ca un Audi Q7 2019, va asteptati la spatiu si exact asta si aveti.
Toate masinile (cu exceptia versiunilor hibride plug-in) sunt dotate standard cu sapte locuri si, desi puteti specifica cinci locuri, daca preferati, cu toate ca foarte putini clienti o fac. Aveti o multime de spatiu in al doilea rand pentru trei adulti inalti si, daca glisati putin scaunele in fata, puteti adauga si doi adulti in al treilea rand, desi daca sunt mai inalti vor fi putin inghesuiti.
Scaunele din spate se ridica individual din podeaua portbagajului si sunt controlate electric fie din interiorul portbagajului, fie din fiecare usa laterala din spate, ceea ce le face sa fie usor de manipulat.
Impachetati toata bancheta din spate si obtineti un spatiu urias de 2.050 litri – si chiar si cu toate acestea ocupate, veti avea un portbagaj de dimensiuni decente. In general, este un SUV foarte flexibil.
Familistii vor fi foarte incantati ca toate cele cinci scaune din spate au un punct de montare a scaunului pentru copii Isofix. Daca ar fi sa cautam insistent unele dezavantaje, am observa ca spatiul de sub cotiera centrala din fata nu este foarte incapator. Dar exista spatii la usa si suporturi pentru pahare pentru a compensa.
Audi Q7 este livrat standard cu suspensie pneumatica, care va permite sa comutati intre diferite moduri de conducere pentru a va concentra asupra confortului sau a unei configurari mai dinamice. Modul confort este numit asa, deoarece mascheaza imperfectiunile drumului foarte bine, desi poate oferi o plimbare usor plutitoare si manevrabilitate vaga.
Modul -Dynamic- este mai rigid si transmite mai multe informatii despre suprafata drumului catre sofer, dar, de asemenea, imbunatateste manevrabilitatea. Ambele moduri sunt insa pe deplin acceptabile si am constatat ca cea mai buna optiune a fost modul Auto si lasarea masinii sa aleaga cand sa schimbe setarile.
Ceea ce este deosebit de impresionant este faptul ca, confortul nu vine in detrimentul sigurantei, suspensia mentinand Audi Q7-le linistit prin curbe, ceea ce nu este un lucru neinsemnat intr-o masina cu atat de multa greutate in spate.
Masinile Black Edition si Vorsprung vin cu o versiune mai sportiva a suspensiei pneumatice, pe care inca nu am incercat-o.
Versiunile cu specificatii superioare vin, de asemenea, cu directie integrala, care strange cercul de rotatie la viteze mai mici si il face mult mai manevrabil comparabil cu o masina din aceasta gama.
Dotari Audi Q7 2019
Exista patru nivele de finisare de ales, incepand cu modelul Sport, care prezinta jante din aliaj de 19 inch, faruri cu LED si bare de protectie intr-un finisaj vopsit gri contrastant. Barele de protectie ale modelului S line au aceeasi vopsea ca si restul masinii, precum si jante de 20 inci, spoiler pe acoperis, praguri laterale si guri de ventilatie laterale.
Black Edition are jante negre de 21 inch si alte elemente negre, inclusiv sinele de acoperis, cadrul grilei, incrustarile usilor si garniturile de fereastra, in timp ce modelul Vorsprung are roti de 22 inch si faruri mai luminoase.
Cand vine vorba de interior, toate Audi Q7 2019 au o lista lunga de functionalitati, asa cum v-ati astepta pentru un produs premium la un pret premium.
Modelul Sport entry-level are scaune frontale acoperite din piele, reglabile electric si incalzite, faruri matrice cu LED-uri care va permit sa utilizati faza lunga fara a orbi masinile care vin din fata, ecran tactil si tablou de bord digital si un sistem de sunet cu zece difuzoare.
In plus, aveti portbagaj actionat electric, senzori de parcare fata si spate, o camera cu vedere din spate si aer conditionat dublu climatronic.
Faceti un upgrade la S-Line si veti obtine scaune sport pe fata mai confortabile, acoperite cu piele mai frumoasa, o captuseala din panza neagra si cateva incrustari din aluminiu periat in interior, precum si un design diferit al volanului.
In timp ce Black Edition imbunatateste sistemul de climatizare cu patru zone de climatizare si primeste incrustari interioare din stejar lustruit si un alt design al volanului.
Versiunea Vorsprung, de top, are faruri laser super-puternice, mecanisme electrice de inchidere a usilor si scaune spate incalzite pe al doilea rand. In plus, scaunele din fata beneficiaza de o functie de ventilatie pentru zilele fierbinti si de un sistem de masaj. De asemenea, aveti un afisaj heads-up si un sistem audio Bose.
Motorizare Audi Q7 2019 si performante
Cumparatorii obisnuiti vor alege intre trei versiuni V6 de 3,0 litri – doua pe motorina si unul pe benzina – toate fiind echipate cu un sistem hibrid usor. Acest lucru adauga o baterie pentru a oferi o extra putere, care poate fi reincarcata prin accelerare sau franare, contribuind la imbunatatirea economiei de combustibil.
Gama Audi Q7 2019 diesel incepe cu 45 TDI, care are 231 cai putere, si ajunge pana la 50 TDI, care are 286 cai putere. Aceasta este versiunea Diesel pe care am incercat-o pana acum si se pare ca este alegerea grupului.
Nu arata ca ar depune mare efort chiar si la turatii mici, si pare fi potrivit pentru a tracta un autobuz, complet incarcat. Este ,de asemenea, putin zgomotos la viteze mai mici.
Audi Q7 55 TFSI este versiunea pe benzina si, desi are 340 de cai putere, nu se simte mult mai rapid decat versiunea pe motorina. Si nici nu o sa aveti prea mare economie de combustibil, dar daca sunteti anti-diesel din vreun motiv anume, versiunea pe benzina face totusi o treaba foarte buna.
Audi Q7 2019 ruleaza neted dar ramane totusi puternic chiar si la turatii mici si are destula putere pentru o depasire rapida si pentru a zbura pe autostrada.
Pagina oficiala Audi Romania