Audi A7 2018 Sportback este un hatchback mare, cu patru usi, bazat pe limuzina Audi A8 de dimensiuni similare. Este o masina foarte bine realizata, confortabila si plina de tehnologie, care va atrage privirile datorita aspectului sau ascutit.
- Costuri intretinere 4.5/5
- Fiabilitate 3.5/5
- Siguranta 5/5
- Interior si confort 4.8/5
- Dotari 5/5
- Performanta 4.8/5
Costuri intretinere Audi A7 2018
Preturile de achizitie ale Audi A7 2018 Sportback sunt similare cu cele ale Mercedes-Benz CLS, desi statisticile din industrie sugereaza ca Mercedes isi va mentine valoarea putin mai bine si este probabil sa fie mai ieftin decat Audi la service si intretinere.
Cu toate acestea, o economie puternica de combustibil la Audi A7 2018 va va economisi o suma considerabila de bani de-a lungul anilor si kilometrilor si, in final nu exista o suma imensa intre cei doi atunci cand vine vorba de costurile totale.
Modelele hibride plug-in vor fi de un interes deosebit pentru soferii persoane juridice, deoarece cifrele lor de eficienta oficiala foarte scazute duc la unele scutiri fiscale foarte convingatoare.
Fiabilitate Audi A7 2018
Deoarece cel mai recent Audi A7 2018 Sportback este atat de nou, nu exista date istorice despre performantele acestuia.
Ca marca, Audi nu are o reputatie stralucitoare in ceea ce priveste fiabilitatea, situandu-se in partea de jos a indicelui de top fiabilitate auto al JD Power, care a inclus Audi in ultimele trei pozitii la toate categoriile ale producatorilor analizati in 2017, 2018 si 2019. Speram ca Audi A7 2018 poate schimba numerele.
Siguranta Audi A7 2018
Modelele Audi au o reputatie excelenta in materie de siguranta si ne asteptam ca Audi A7 2018 Sportback sa sustina acest lucru si multe altele. Are o serie de caracteristici tehnologice de ultima generatie ca standard, inclusiv franarea automata de urgenta, care va interveni daca nu reactionati la un accident iminent.
Un sistem de avertizare de iesire de pe banda, este, de asemenea, standard pe toate modelele, la fel ca si airbagurile frontale, laterale si pe lungime, plus doua puncte de montare a scaunului pentru copii Isofix in spate.
Exista si mai multe lucruri inteligente in lista de optiuni. Pachetul Tour, de exemplu, include un control automat al vitezei de croaziera care mentine o distanta sigura intre dvs. si alte masini si exista, de asemenea, un sistem care citeste semnele de limitare a vitezei si va modifica automat viteza.
Audi A7 2018 interior si confort
Majoritatea modelelor Audi stabilesc reperul in clasele lor respective pentru calitatea interioara, iar Audi A7 2018 nu este diferit. Materialele si calitatea constructiei sunt superbe, iar designul este putin mai jazzy decat am vazut la Audi.
Tehnologia domina, cu doua ecrane tactile centrale pentru a controla majoritatea sistemelor, de la navigare prin satelit si audio pe ecranul de sus pana la comenzi pentru scaune si aer conditionat pe cel de jos.
Arata grozav, dar pare a fi putin cam dificil de utilizat. Cu toate acestea, fara indoiala, acest lucru se va imbunatati dupa ce ati petrecut mai mult timp cu el. De asemenea, veti obtine un panou de instrumente virtual in locul cadranelor analogice traditionale si, in functie de specificatii, un afisaj heads-up ca la avioanele de lupta care proiecteaza informatii pe parbriz. Super tare.
Audi A7 2018 este o masina mare si, ca atare, exista o multime de spatiu in interior pentru patru adulti. Acoperisul inclinat, in stil coupe, inseamna ca spatiul din spate ar putea fi mai strans pentru cei cu o inaltime de peste 1,8 metri, dar oricat de inalt ai fi te vei simti rasfatat.
Portbagajul este, de asemenea, mare – 525 litri cu scaunele din spate ridicate sau 1.390 cu ele coborate – iar Audi spune ca va tine doua genti de golf pline. Daca nu jucati golf, ar trebui sa puteti inghesui linistiti bagajele de vacanta ale unei familii, iar portbagajul este mult mai usor de accesat decat la o berlina traditionala.
In interior, exista o cutie pentru manusi, doua suporturi pentru pahare langa bara de viteze si buzunare ale usilor suficient de mari pentru un recipient de sport (sau o multime de ambalaje goale de ciocolata). Exista, de asemenea, un spatiu mic de depozitare sub cotiera centrala.
Exista patru setari de suspensie disponibile, in functie de versiunea Audi A7 2018 pe care o alegeti. Modelul Sport de baza are o configuratie standard, in timp ce linia S are o configuratie care a fost atat coborata, cat si rigidizata pentru o conducere mai sportiva.
Puteti avea, de asemenea, o suspensie pneumatica adaptiva ca optiune (sau standard pe modelul Vorsprung) care isi schimba comportamentul in functie de modul de conducere selectat sau suspensie pneumatica, completa care face acelasi lucru, dar care regleaza si inaltimea de mers a masinii.
Setarea standard Sport este cea care se potriveste celor mai multi cumparatori. Calatoria nu este perfecta, suspensia nereusind sa treaca peste gropi la fel de lin cum te-ai astepta, dar ramane destul de confortabil de cele mai multe ori si pe majoritatea suprafetelor, asa ca (aproape) va ofera impresia de lux.
Configurarea mai ferma pe linia S nu este, defapt cum se spune, pentru ca este destul de rigida. Se simt prea mult suprafetele granuloase si crestate la viteze urbane scazute, cat si gropile. Nici la viteze mai mari lucrurile nu se imbunatatesc unde incepe sa tremure si se simte nesigura, chiar si pe autostrazile netede.
Credem ca multor soferi le va fi prea incomod si chiar si pentru cei care nu o fac, tot nu se va simti nicaieri la fel de luxos pe cat te-ai astepta de la o masina de acest gen.
In timp ce suspensia pneumatica adaptiva nu este perfecta, este mult mai buna decat configurarea liniei S, deoarece va izoleaza mai bine de efectele unei suprafete de drum problematice. Totusi, simtiti mai multe decat v-ati dori – sau v-ati astepta – nu este o experienta pe care doriti sa o simtiti de la o masina mare de lux. Nici nu este o optiune ieftina si de aceea va sfatuim sa ramaneti la configuratia standard a masinii Sport.
Acestea fiind spuse, la toate versiunile pe care le-am incercat, manevrabilitatea este impresionanta, cu un control laudabil asupra rularii caroseriei prin curbe si aderenta de la tractiunea integrala standard. Un sistem optional de directie a rotilor din spate care functioneaza in tandem cu rotile din fata pentru o manevrabilitate si o reactie imbunatatite face ca masina sa ia curbele mult mai lin.
Cu toate acestea, Audi A7 2018 nu mai este sportiva, datorita dimensiunii, greutatii si faptului ca directia este mai usoara si este lipsita de senzatia autentica.
Dotari Audi A7 2018
Chiar si modelul sport entry-level este o masina de lux, si ca atare, vine cu multe echipamente ca standard. Are jante din aliaj de 19 inci si faruri LED. Scaunele electrice sunt imbracate in piele si incalzite in fata, in timp ce aerul conditionat cu doua zone de climatizare mentine lucrurile reci (sau fierbinti).
Un pachet cu LED-uri ofera o iluminare ambientala interioara funky, ale carei culori sunt personalizabile, iar portbagajul este actionat electric.
Sub cotiera centrala se afla o zona de incarcare a telefonului fara fir si exista, de asemenea, un sistem de sunet cu sase difuzoare cu Apple Car Play, Android Auto si DAB ca standard.
Treceti la linia S pentru a primii logo-uri speciale in relief si plafon negru, dar cea mai mare parte a banilor dati in plus se duc pe rotile de 20 inci si farurile Matrix foarte inteligente, care vor mentine fasciculul complet in timp ce urmariti masinile care vin din fata pentru a nu le orbi.
Linia S are, de asemenea, suspensii mai sportive, ceea ce inseamna ca sta cu 10 mm mai jos decat versiunea Sport. Upgrade-ul la versiunea Black Edition va ofera mai multe imbunatatiri de stil, dar aproape nimic altceva, in timp ce modelele Vorsprung de varf primesc un acoperis panoramic, control al climatizarii in patru zone, un sistem de sunet premium, un afisaj head-up si o camera de 360 de grade.
Motorizare Audi A7 2018 si performante
Audi A7 2018 diesel incepe cu 40 TDI si 45 TDI, care dezvolta 204 si respectiv 231 cai putere, dar pana acum nu am incercat niciuna. Cu toate acestea, am incercat 50 TDI de 286 cai putere, si este cu adevarat puternic, cu un cuplu redus enorm, ceea ce il face capabil sa accelereze exploziv, indiferent cat de multe turatii sunt.
Acestea fiind spuse, turatia la care reactioneaza motorul este intarziata de reticenta cutiei de viteze automate cu opt trepte.
Apasati pedala de acceleratie cu orice forta, iar cutia de viteze dureaza cateva secunde pentru a afla ce face inainte de a dezlantui ritmul pe care il cautati. Acest lucru se intampla indiferent daca plecati de pe loc sau accelerati cand sunteti deja in miscare. Efectul este mai mic daca selectati modul Sport al cutiei de viteze, dar nu este niciodata eradicat complet.
Nu am incercat inca Audi A7 benzina, care incepe cu 245 cai putere 45 TFSI si include si 340 cai putere 55 TFSI. Exista si cateva modele hibrid pe schita. Inca nu am incercat 50 TFSIe, un hibrid plug-in de 299 de cai putere care combina un motor pe benzina de 2,0 litri cu un motor electric.
Cu toate acestea, am incercat cea mai puternica versiune a hibridului, cunoscuta sub numele de 55 TFSIe. Cu 367 de cai putere, Audi A7 2018 este capabil de un ritm serios atunci cand apesi bine pedala, dar este, de asemenea, capabil sa ruleze doar cu bateria electrica aproximativ 40 de kilometri (pana la viteze de 135 km/h) atunci cand nu apesi tare pedala.