Motive pentru a cumpara un Ford Mustang MACH-E 2020
Primul SUV electric al Ford poarta puternica insigna Mustang. Desi nu este un “american muscle“, vine cu o performanta fascinanta, iar costul acesteia iti va aduce un zambet pe buze.
- Costuri intretinere 4.5/5
- Fiabilitate 4.5/5
- Siguranta 5/5
- Interior si confort 4.6/5
- Dotari 4.6/5
- Performanta 4.8/5
Costuri intretinere Ford Mustang Mach-E
Pretul initial al Ford Mustang Mach-E este atragator. Suntem obisnuiti cu masinile electrice mari care obtin preturi premium, dar Ford incepe cu putin peste 47.000 euro la lansare, care, avand in vedere ca o multime de masini electrice de oras costa cu doar 10-11 mii de euro mai putin, se simte brusc ca o afacere buna.
Cel mai ieftin model este versiunea standard cu tractiune spate, crescand pana la tractiunea integrala cu o gama extinsa datorita unei baterii mai mari.
Atunci cand luati in considerare si costurile de intretinere mult mai mici ale unei masini electrice (fara taxe de congestionare, service mai ieftin, electricitate ieftina si asa mai departe), incepeti sa va intrebati daca aceasta ar putea fi cea mai potrivita masina electrica compatibila cu portofelul dvs. lansata pana acum.
Fiabilitate Ford Mustang Mach-E
Avem mari sperante aici. In mod normal, Ford, ca marca, se incadreaza in indicii de fiabilitate si feedback-ul proprietarilor si, avand in vedere mostenirea Ford, ati spera la mai putine erori de calitate a constructiei decat la nou noutul model Tesla.
Sistemul de infotainment al Ford este de obicei destul de fiabil, spre deosebire de unii dintre concurentii sai. Exista o garantie de opt ani a bateriei, care este mai mult sau mai putin standard in intreaga industrie acum.
Siguranta Ford Mustang Mach-E
Este echipata cu un kit de siguranta, de la sistemul obisnuit de avertizare pentru punctul mort, pana la camerele de parcare din fata si din spate. Pachetul standard „Pre-Collision Assist” va ofera atenuarea coliziunilor, avertizare de coliziune directa, suport dinamic de frana si asistenta de directie evaziva.
Sistemul de control al vitezei de croaziera adaptiv si asistenta pentru pastrarea benzii sunt, de asemenea, standard, in timp ce „Technology Pack” pentru modelele cu specificatii superioare include asistenta de parcare automata si o camera de 360 de grade.
Singura caracteristica unica a Ford este noua tastatura electronica misto de pe stalpul usii, care se aprinde cand va apropiati si va permite sa introduceti un cod pentru a debloca masina.
Ford Mustang Mach-E interior si confort
Ne plac spatiul pentru pasageri si portbagaj din interior si hayonul electronic, care se deschide pentru a oferi o platforma larga si plata pe care sa ne asezam la sfarsitul unei plimbari. Totusi, noul buton elegant pentru a deschide fiecare usa, s-ar putea dovedi enervant pe termen lung.
Poti sa te joci cu cantitatea de sunet care intra in masina dupa continutul inimii tale. Activati sau dezactivati sunetul fals al motorului, apoi reglati modurile soferului pentru mai mult sau mai putin zgomot.
Am preferat totul si sa ne bucuram de sunetul tacerii. Calatoria este ferma, asa cum sunt atat de multe plimbari cu masini electrice de doua tone. Daca doriti o calatorie matasoasa, va trebui sa platiti mai multi bani pentru o masina cu suspensie pneumatica de vis.
Dotari Ford Mustang Mach-E
Sistemul de infotainment Ford Sync ramane destul de plictisitor (ati vazut grafica 3D de la Peugeot?), dar, in Ford Mustang MACH-E, gasim acum un ecran gigant, asemanator celor gasite la Tesla.
Singurul buton real este cel pentru volum, care este incorporat in tableta. Veti obtine incarcare a telefonului fara fir, care devine rapid un must-have pentru soferii care pierd in mod constant cablurile de incarcare (adica toata lumea) si un acoperis de sticla futurist, care se intinde pe lungimea plafonului.
Exista cateva optiuni de depozitare diferite intre pasagaerii din fata si un suport pentru brate, dar mai putine locuri pentru ocupantii din spate.
Motorizare Ford Mustang Mach-E si performante
Exista patru versiuni oferite. In ordinea crescatoare a costurilor, acestea cuprind gama standard cu tractiune spate (autonomie maxima 440 km), gama extinsa cu tractiune spate (610 km), gama standard cu tractiune integrala (400 km) si gama extinsa cu tractiune integrala (540 km). Greutatea suplimentara a sistemului de tractiune integrala este cea care impinge autonomia in jos.
Am testat ultima versiune, care ofera 351 cai putere si 0-100 km/h in 5,8 secunde. Exista trei moduri de conducere: Whisper, Active si Untamed. Puteti ghici care este cel mai rapid consumator de energie electrica. Dar este, de asemenea si cel mai distractiv, cu un marait de fundal si o accelerare instanta.
Aceasta nu este o masina sport – sa nu va pacaleasca insigna Mustang – dar este un SUV rapid si neted, cu o calitate premium reala. Si la un pret de care nu ne plangem.
Pagina oficiala Ford Romania