O masina de oras compacta, cu rafinament si tehnologie care iasa usor in evidenta, noul Hyundai i10 este foarte accesibil, fiabil si include standardul tuturor celor mai noi echipamente de siguranta. Este un autoturism frumos, are culori optionale de acoperis, contrastante, care ajuta la crearea unui exterior unic.
- CO2 si consum 4.5/5
- Fiabilitate 5/5
- Siguranta 5/5
- Interior si confort 4.5/5
- Dotari 4.5/5
- Performanta 3/5
CO2 si consum Hyundai i10 2019
Hyundai este considerat un brand de valoare, asa ca s-ar putea sa fiti surprinsi sa vedeti ca Hyundai i10 2019 costa putin mai mult decat un Volkswagen Up sau o Toyota Aygo. Hyundai nu joaca “jocul” de a oferi o specificatia de baza doar pentru a atinge un pret nominal, totusi, a renuntat la echiparea cea mai de baza, iar Hyundai i10 contine o multime de caracteristici standard, in cazul in care altii le au ca optional.
Dintre cele doua motoare disponibile, consumul de combustibil este putin mai bun in cel mai mic, desi motorul mai mare va fi probabil mai eficient daca conduiceti mai mult pe autostrada. Emisiile sunt putin mai slabe decat la Up si Aygo, dar Hyundai i10 va fi totusi ieftin la impozite, asigurare si rulare.
Fiabilitate Hyundai i10 2019
Garantia de cinci ani ofera o mare liniste sufleteasca pentru cumparatorii unui Hyundai i10 2019 si depaseste oferta similara a Toyota, deoarece nu este limitata de kilometraj. Doar garantia de sapte ani pentru Kia Picanto este mai generoasa.
Exista trei Hyundai-uri in indicele de fiabilitate al Warranty Direct pentru supermini, inclusiv modelul Hyundai i10 original si modelele mai vechi precum Getz.
Top 10 este completat de Kia Picanto, strans legat, iar Hyundai se afla in primele patru ale clasamentului general al producatorilor. Acest lucru este sustinut de cel mai recent sondaj de incredere al vehiculelor JD Power, unde Hyundai este al treilea in clasamentul general.
Siguranta Hyundai i10 2019
Pretul initial al modelului Hyundai i10 2019 poate parea un pic ridicat, dar include kitul de siguranta pentru care majoritatea rivalilor te fac sa platesti in plus.
Acesta include radar pentru a scana drumul din fata pentru pericolele potentiale (inclusiv pietoni) si, daca este necesar, va avertizeaza si chiar franeaza automat masina pentru a opri.
Exista, de asemenea, un sistem care sa va monitorizeze nivelurile de concentrare si pastrarea activa a masinii pe banda pentru a va intoarce pe drumul cel bun daca va indreptati catre liniile albe. Poate fi putin cam prea precaut si intruziv in modul in care impinge in mod constant directia, dar este usor sa opriti daca vi se pare deranjant.
Hyundai i10 2019 interior si confort
Hyundai a intins ampatamentul noului Hyundai i10 si l-a si largit, ceea ce inseamna ca se simte mult mai mare in interior decat arata in exterior. Aceasta senzatie de masina mare este completata de un rafinament excelent, ceea ce inseamna ca Hyundai i10 poate acumula confortabil kilometri pe autostrada, precum si in oras.
Confortul la volan este decent, chiar si pe cele mai mari roti disponibile. Doar scaunele moi il strica, iar lipsa suportului lombar se simte la o calatorie mai lunga.
Pozitia de conducere este buna, desi nu exista reglare pentru volan, iar tabloul de bord inalt poate face vizibilitatea dificila pentru soferii mai mici, in special la intersectii. In plus, spre deosebire de multi rivali,are cinci locuri, desi trei adulti vor sta cam inghesuiti in spate.
Dotari Hyundai i10 2019
Echipamentul standard este decent pentru Hyundai i10 2019, cu modelul de baza care include toate seturile de siguranta mentionate mai sus, precum si radio DAB, conectivitate Bluetooth pentru streaming media si apeluri hands-free, aer conditionat si cruise control.
Cel mai bine vandut va fi urmatorul model, care include un ecran tactil complet si integrarea Apple CarPlay si Android Auto.
Trebuie sa treceti la o versiune superioara pentru a obtine navigatie incorporata si chiar si atunci doar ca optional, asa ca mai bine economisiti banii si folositi GPS-ul prin telefon. Va urma un model N Line, cu garnituri sportive in interior si in exterior si un aspect distinct fata de alte i10.
Motorizare Hyundai i10 2019 si performante
Alegerea este intre versiunea de 1,0 litri cu trei cilindri si unul cu patru cilindri de 1,2 litri putin mai puternic, ambele alimentate cu benzina.
Motorul mai mic este putin dur, dar tureaza cu entuziasm si se simte dornic, daca nu prea rapid. Poate face fata autostrazilor, dar este posibil sa trebuiasca sa calcalti bine acceleratia cand ajungeti la dealuri.
Motorul mai mare nu se simte a fi mult mai puternic, dar este mult mai silentios si mai rafinat. In ambele cazuri, am alege versiunea manuala standard cu cinci trepte decat automatul optional, care raspunde destul de lent.
Impreuna cu motorul mai mic, face ca Hyundai i10 2019 sa fie si jenant de lent. Nu l-am condus inca, dar motorul turbo de 100 de cai putere de pe linia N va aduce putin din i10-le pe care multi il doresc.